Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Cum a ajuns Kaufland la 957.000 de fani pe Facebook: „Clienţii noştri îşi dau sfaturi reciproc“

> Kaufland, cel mai mare retailer de pe plan local, cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, mizează pe social media şi pe aplicaţii pentru smartphone pentru a fi cât mai aproape de clienţi, care îşi petrec din ce în ce mai mult timp în mediul online, a spus Alexandra Cîrstea, şeful Departamentului de Comu­ni­care Online în cadrul companiei.
 
„Ne-am îndreptat spre canalele de social media pentru a ne întregi prezenţa online. Am trecut de la un canal de comunicare unidirecţional (site-ul) la un canal care ne-a oferit mai multă deschidere şi apropiere. În online avem un dialog permanent cu clienţii noştri cărora le răspundem de fiecare dată, la toate comenatriile. Aici am construit o comunitate în care fiecare are de învăţat: noi de la clienţi, ei la rândul lor de la noi, iar uneori se întâmplă ca un client să ofere sfaturi altui client”. Ea nu a oferit date despre bugetul alocat comunicării online.
 
Retailerul este prezent atât pe Facebook, unde are peste 957.000 de fani, cât şi pe Instagram, cu peste 7.200 de fani, având şi un canal de YouTube. Alexandra Cîrstea nu a oferit de­ta­lii despre bugetul alocat comu­nicării online.
 
Alături de alţi retaileri, Kaufland simplifică modul în care oamenii fac cumpărături,  prin cele două aplicaţii create pentru telefonul mobil.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.