♦ Clienţii mari din sănătate, retail, finanţe bănci, educaţie şi sectorul public sunt cei mai activi în discuţiile pentru identificarea unor soluţii tehnologice care să le permită să se adapteze rapid la noul context.
Subsidiara locală a gigantului american Microsoft a dezvoltat după izbucnirea epidemiei de COVID-19, într-un termen de 10 zile, o platformă de consultaţii online pentru Regina Maria, al doilea operator privat de sănătate - acesta fiind cel mai mai rapid proiect de o asemenea anvergură desfăşurat pe plan local de companie.
„Soluţia de telemedicină viza o nevoie importantă, aceea de a conecta la distanţă doctorii de la Regina Maria şi pacienţii pentru o consultaţie, fără că aceştia să fie nevoiţi să părăsească locuinţa. Proiectul a fost o prioritate atât pentru Regina Maria cât şi pentru Microsoft şi cu un efort deosebit, echipa a reuşit să finalizeze implementarea în mai puţin de două săptămâni, soluţia fiind deja disponibilă pentru pacienţi. Fiind vorba de o situaţie extraordinară, am prioritizat resursele necesare pentru a avea o implementare rapidă. În România nu am implementat un proiect la o asemenea anvergură într-o perioadă atât de scurtă“, au declarat pentru ZF reprezentanţii echipei de implementare.