LIVE: Videoconferinţa Guvernanţa Corporativă - Leadership în tranziţie şi realitatea post-pandemică
Business Hi-Tech

Criza coronavirus. Ce se întâmplă în reţeaua Vodafone / UPC după ce un număr semnificativ de angajaţi a început să lucreze de acasă: Creştere de 40% a traficului Netflix, 22% creştere a volumului de date descărcate prin net fix şi de 30% a traficului internaţional de voce


Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care a achiziţionat şi urmează să integreze şi compania de cablu UPC, a înregistrat creşteri semnificative ale traficului de voce şi al consumului de servicii de internet în contextul epidemiei de Covid-19 care obligă un număr semnificativ de români să rămână şi să lucreze de la domiciliu, conform datelor transmise de companie la solicitarea ZF.

Creşteri au fost înregistrate şi în reţeaua mobilă şi în cea fixă (a UPC), au precizat reprezentanţii operatorului. “Vedem creşteri semnificative de trafic care sunt aliniate contextului actual din România: din ce în ce mai mulţi oameni lucrează de acasă, totodată existând o nevoie mai mare de a comunica cu rudele din străinătate. În ceea ce priveşte traficul mobil, am înregistrat o creştere de 20% în traficul de voce, o creştere de 30% pentru traficul internaţional de voce şi o creştere de 3% a datelor mobile. În ceea ce priveşte reţeaua fixă UPC, înregistrăm o creştere de 49% pentru upload şi o creştere de 22% pentru download. Pentru serviciul Netflix, am înregistrat o creştere de 40% a traficului în reţeaua UPC. Întrucât companiile implementează în continuare lucrul de acasă, ne aşteptăm la creşteri de trafic şi în perioada următoare”, conform Vodafone.

Compania a înregistrat şi creşteri ale numărului de interacţiuni online cu clienţii săi. “Am înregistrat creşteri pentru activitatea online. De exemplu, weekend-ul trecut, am înregistrat o creştere de 50% legată de reîncărcările în My Vodafone şi o creştere de 82% la plata facturilor online. Oamenii au înţeles importanţa reducerii traficului în magazine şi în punctele de vânzare fixe, o măsură foarte importantă care împiedică răspândirea acestui virus. Încurajăm toţi clienţii Vodafone să utilizeze serviciile online.”

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.