Business Hi-Tech

Cristina şi Alexandru Badan, doi antreprenori din Iaşi, au ajuns la peste 13 milioane de abonaţi pentru canalul de YouTube LooLoo Kids

Cristina şi Alexandru Badan, doi antreprenori din Iaşi,...

Autor: Ioana Nita

21.01.2019, 00:03 1069

Canalul de YouTube LooLoo Kids, creat de soţii Cristina şi Alexandru Badan, doi antreprenori din Iaşi, a ajuns la peste 13 milioane de abonaţi la nivel global, depăşind 5 miliarde de vizualizări, dintre care 700 milioane provin din SUA. Restul publicului internaţional provine din Indonezia, India, Thailanda, Marea Britanie şi Brazilia. Ca urmare, canalul LooLoo Kids a primit „butonul de diamant“ de la YouTube (Google), acesta fiind primul acordat de gigantul american în România, precum şi la nivelul întregii regiuni a Europei Centrale şi de Est. Canalul de YouTube LooLoo Kids, lansat în august 2014, oferă cântece şi conţinut educaţional pentru copii, sub forma animaţiei 3D, acesta fiind oferit în 7 limbi - engleză, cea mai mare parte, la care se adaugă română, rusă, spaniolă, portugheză, turcă şi lituaniană. În curând, canalul urmează să ofere şi conţinut în limbile franceză, germană şi italiană. Canalul LooLoo Kids este administrat de compania celor doi antreprenori din Iaşi, Mora TV, aceasta gestionând şi canalele de YouTube destinate pieţei locale TraLaLa şi BoonBoon.

Canalul TraLaLa oferă publicului din România cântece şi animaţii 3D pentru copii, acesta având în prezent peste două milioane de abonaţi, în timp ce conţinutul canalului BoonBoon cuprinde desene animate dublate în limba română. „Succesul şi feedbackul pe care l-am primit lansând TraLaLa  ne-a încurajat să dezvoltăm LooLooKids, canalul nostru de edutainment în limba engleză. Butonul de diamant acordat acum de YouTube reprezintă o certificare a calităţii, o încurajare, dar şi o mare responsabilitate pentru că lunar animaţiile şi muzica noastră distrează şi educă peste 120 de milioane de copii din lumea întreagă“, a precizat Alexandru Badan, CEO-ul companiei Mora TV. Compania Mora TV a fost înfiinţată în urmă cu aproape şapte ani, iar din 2016 a ajuns la afaceri de peste 2 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. „YouTube oferă oricărui creator de conţinut o cale către publicul global, iar LooLoo Kids este deja departe pe acest drum. Au devenit unul cele mai populare canale de YouTube pentru copii din lume, iar acum primesc cea mai importantă distincţie din partea YouTube: butonul de diamant. Ne bucurăm că un creator de conţinut din România a reuşit să depăşească graniţele şi să ajungă la acest nivel“, a menţionat Elisabeta Moraru, business development manager pentru România în cadrul Google.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO