Business Hi-Tech

Cosmina Coman, managing partner, Learning Pro: “Angajatul trebuie să fie vazut ca pe un client”

Cosmina Coman, managing partner, Learning Pro:...

Autor: Simona Tatu

14.11.2017, 14:32 333

În era digitalizării, angajatul trebuie să fie văzut de către companie ca pe un client, este de părere Cosmina Coman, managing partner al Learning Pro, prezentă la conferinţă ZF Digital ’17.

“Gândirea centrată pe user, trebuie să te gândeşti cum preferă angajatul să lucreze, angajatul trebuie să fie văzut ca pe un client. Liderii trebuie să înţelegeă care sunt provocările şi portunităţile, digitalizarea presupune şi schimbarea modelelor de business, inclusiv a modelelor operaţionale”, a explicat  Cosmina Coman.

Ce a mai declarat Cosmina Coman:

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO