Business Hi-Tech

Cosmin Panaete, Regina Maria: Am ajuns la 25.000 de consultaţii pe lună în clinica virtuală, iar acest nivel este limitat doar de capacitatea noastră de a oferi servicii

Videoconferinţa ZF High-Tech Innovation Summit 2021

Cosmin Panaete, Regina Maria: Am ajuns la 25.000 de...

Autor: Alex Ciutacu

30.09.2021, 12:11 419

Reţeaua Regina Maria a ajuns la un nivel de 25.000 de consultaţii pe lună prin intermediul platformei de telemedicină, în contextul în care la începutul pandemiei compania era pregătită să ofere servicii doar în locaţiile fizice, a explicat Cosmin Panaete, business process director, Regina Maria, în videoconferinţa ZF High-Tech Innovation Summit 2021.

„Ca nivel de accesare a serviciilor digitale avem în acest moment 25.000 de programări în fiecare lună pentru clinica virtuală şi astea sunt limitate doar de capacitatea noastră de a oferi serviciiîn acest domeniu”.

Invitatul a subliniat că soluţia a crescut foarte rapid, întrucât în a doua lună în care Regina Maria oferea astfel de servicii erau 20.000 de consultaţii deja efectuate prin platformă.

„Ne-am stabilizat la circa 25.000 de consultaţii fectuate de 450-460 de doctori, cam din toate specialităţile. Surprinzător a fost că există servicii care pot fi adresate pe acest segment din aproape toate specializările”.

Unul dintre avantajele serviciilor virtuale vine din faptul că acestea depăşesc barierele geografice.

„Ce am văzut ca un mare beneficiu a fost faptul că am putut prin aceste servicii digitale aduse de clinica online să punem în legătură pacienţi din Bucureşti cu medici din Timişoara, Cluj, sau chiar pacienţi din afara ţării cu medici din România”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO