Business Hi-Tech

Compania locală ABN Systems International, ce deţine brandul Tellur, vrea să intre pe noi pieţe externe, inclusiv India, Turcia şi Orientul Apropiat, şi mizează pe vânzări de 25 mil.lei în 2021 cu brandul propriu

Compania locală ABN Systems International, ce deţine...

Autor: Roxana Rosu

14.10.2021, 13:06 143

Compania locală ABN Systems International, ce deţine brandul Tellur, integrator şi distribuitor de echipamente electronice şi accesorii telecom, vrea să crească exporturile şi să intre pe noi pieţe în următorul an, precum India, Turcia, statele din Orientul Apropiat şi fosta URSS, dar şi să dezvolte parteneriate cu distribuitori locali în ţările unde produse se vând deja online, precum Franţa, Spania, Italia, şi ţările Benelux.

„În pofida climatului de incertitudine care se menţine în economia globală, pe fondul pandemiei COVID-19, rezultatele noastre de vânzări pe pieţe externe au fost excelente în primul semestru al acestui an şi avem toate motivele să ne aşteptăm la rezultate similare pentru cea de-a doua parte a anului. Extinderea rapidă a vânzărilor pe pieţele externe este rodul investiţiilor ample pe care compania noastră le-a făcut în infrastructura de business în anii anteriori, dar şi al nivelului ridicat de flexibilitate şi capacităţii de adaptare la particularităţile fiecărei pieţe în parte. Vedem un potenţial de creştere semnificativă a vânzărilor la export şi ne propunem ca, şi în anii următori, să continuam strategia de extindere pe noi pieţe de desfacere, precum şi creşterea pe pieţele în care suntem deja prezenţi,” consideră George Barbu, CEO al ABN Systems International.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO