Business Hi-Tech

Cod roşu în reţeaua Orange la ora 17:10 - o jumătate din reţeaua celui mai mare jucător din piaţa mobilă a avut probleme tehnice, care au dus la întreruperi ale serviciilor de voce şi date

Conform datelor ZF problemele au debutat la ora 17:10, atunci când sistemele interne de alertare ale Orange au fost activate. Impactul problemelor a fost la nivel naţional pentru serviciile de voce şi date afectând 50% din reţea, conform surselor ZF.

Conform datelor ZF problemele au debutat la ora 17:10, atunci când sistemele interne de alertare ale Orange au fost activate. Impactul problemelor a fost la nivel naţional pentru serviciile de voce şi date afectând 50% din reţea, conform surselor ZF.

Autor: Adrian Seceleanu

15.01.2020, 00:17 18201

Orange, liderul pieţei locale de comunicaţii mobile, a experimentat începând cu ora 17:10 a zilei de 14 ianuarie o serie de probleme tehnice care au afectat o jumătate din reţeaua companiei la nivel naţional împiedicând astfel clienţii operatorului să apeleze şi să fie apelaţi şi să acceseze serviciile de internet, problemele fiind remediate după câteva ore, conform datelor ZF, a informaţiilor publicate de companie şi a mesajelor publicate de clienţi pe contul oficial de pe reţeaua socială Facebook al companiei.

Conform datelor ZF problemele au debutat la ora 17:10, atunci când sistemele interne de alertare ale Orange au fost activate. Impactul problemelor a fost la nivel naţional pentru serviciile de voce şi date afectând 50% din reţea, conform surselor ZF.

Compania a publicat după o oră şi 40 de minute de la alarma internă un mesaj pe contul său oficial de Facebook, prin care anunţa existenţa unor probleme tehnice. “Pentru moment unii dintre clienţi întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor noastre. Tehnicienii noştri lucrează deja la remedierea situaţiei în cel mai scurt timp. Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă cerem scuze pentru neplăcerile create. Vă ţinem la curent pe măsură ce avem noutăţi.”

La ora 20:34 compania anunţa pe aceeaşi cale că serviciile Orange funcţionează îm parametri normali. “Update: serviciile Orange funcţionează acum în parametri normali. Recomandăm să daţi un restart telefonului dacă întâmpinaţi în continuare dificultăţi. Mulţumim pentru răbdare şi înţelegere”, arată mesajul.

Totuşi, pe contul de Facebook al companiei, mai mulţi clienţi au scris că experimentau probleme în continuare inclusiv în jurul orei 21,00.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO