Business Hi-Tech

Ce-i trebuie playerului iPod ca sa nu-si piarda stralucirea

11.05.2005, 19:40 12

Atunci cand a aparut stirea ca presedintele George W. Bush utilizeaza un iPod, deja Apple a inceput sa piarda imaginea de producator de echipamente cu stil, proiectate pentru utilizatori neconventionali, scrie New York Times. Totusi, iPod-ul, foarte usor de utilizat si avand un design modern, este acum foarte popular si detine 75% din piata de playere muzicale, lasand in urma mari companii cum sunt Dell Inc. sau Samsung. Insa este cert ca pana si cele mai populare branduri isi pot pierde din stralucire. "Orice subiect, indiferent cat de mult succes are, ajunge sa aiba si un sfarsit, cum i s-a intamplat si lui Baudelaire si lui Jimmy Hendrix", a spus scriitorul Geoffrey Moore citat de New York Times. Apple a avut grija sa-si extinda linia de iPod-uri si a creat modelul Mini, o versiune mai mica, mai ieftina si cu mai putina memorie, si iPod Shuffle, promovat de companie pentru faptul ca alege melodiile la intamplare surprinzand intotdeauna utilizatorul cu urmatoarea alegere. Noutatile pe care ar mai trebui sa le aduca Apple ar fi sa conecteze playerele la Internet, sa integreze iPod-urile in masini si in alte obiecte uzuale si sa faca pentru DVD-uri ce a facut si pentru CD-uri adica sa permita utilizatorilor sa downloadeze filme pe iPod-urile lor, usor si ieftin, sunt de parere expertii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO