Business Hi-Tech

Călin Chira, manager general al un-doi Centru de plăţi: În retailul tradiţional am depăşit 3 milioane de tranzacţii pe lună şi estimăm o creştere de peste 10% anual. Portofoliul de parteneri numără în prezent 10.000 de companii, iar ţinta pentru 2021 este o creştere de 10%

Călin Chira, manager general al un-doi Centru de plăţi: În a doua jumătate a anului 2020, numărul de clienţi a crescut şi am încheiat anul cu o creştere de aproape 5% a cifrei de afaceri faţă de 2019.

Călin Chira, manager general al un-doi Centru de plăţi: În a doua jumătate a anului 2020, numărul de clienţi a crescut şi am încheiat anul cu o creştere de aproape 5% a cifrei de afaceri faţă de 2019.

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.07.2021, 10:15 204
Portofoliul de parteneri numără în prezent 10.000 de companii, iar ţinta pentru 2021 este o creştere de 10%. Pentru aplicaţia mobilă estimăm o creştere a numărului de utilizatori de cel puţin 300% pe an. Un-doi Centru de plăţi, ce oferă servicii de încasare facturi şi încasare electro­nică prepay, brand înfiinţat în 2014 de reprezentanţii companiei Mobile Distribution, cu activităţi în distribuţia de produse şi servicii telecom, estimează creşteri de 10% ale numărului de tranzacţii cu cardul în comerţul tradiţional şi de până la 300% în ceea ce priveşte retailul online, în condiţiile în care contextul generat de criza medicală a accelerat numărul de tranzacţii înregistrate pe parcursul anului trecut în cele două medii. „Estimăm creşteri semnificative în ambele direcţii. În retailul tradiţional, numărul de tranzacţii prin reţeaua de magazine partenere este în continuă creştere şi am depăşit 3 milioane de tranzacţii pe lună. Estimăm o creştere de peste 10% pe an pentru următoarea perioadă“, a spus pentru ZF Călin Chira, manager general al un-doi Centru de plăţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO