Business Hi-Tech

Business Magazin. Szabolcs Dolcsig încearcă să înlocuiască meniul clasic din restaurante cu un meniu digital contactless: Nu vrem să înlocuim chelnerii, ci doar să facem interacţiunea mai plăcută

Autor: Alina-Elena Vasiliu

19.07.2020, 15:29 946

HoReCa nu mai e ce-a fost. De la obligaţia de a face rezervare chiar şi pentru o limonadă pe care vrei s-o bei la terasă până la dezinfectantul cel de toate zilele, nelipsit de lângă olivieră şi tacâmuri, mersul la restaurant este, în sine, o serie întreagă de transformări. De una este responsabil şi Szabolcs Dolcsig. Când totul s-a digitalizat, el a dus în lumea virtuală şi clasicul meniu de mâncare din restaurant. CMenu este numele ideii lui, născute anul trecut şi implementate în pandemie.

„Îmi place să învăţ lucruri noi şi să creez ceva funcţional şi util. Acum 20 de ani, când eram la liceu, încă se preda un limbaj de programare inutil şi foarte învechit, dar eu deja făceam site-uri dinamice. Pe vremurile acelea, nu existau atâtea cursuri online şi offline ca azi, am învăţat de pe mailing list-uri şi de pe forumuri”, povesteşte Szabolcs Dolcsig.

A lucrat ca specialist în digital marketing, apoi ca grafician, designer UI (user interface) şi UX (user experience). A trecut prin firme locale şi corporaţii mari, până când a decis, după cum spune el, să facă exitul din calitatea de angajat. A început să lucreze ca freelancer, apoi să dezvolte ideea de afacere CMenu.

„În momentul de faţă, ne dorim ca, prin tehnologia noastră, să înlocuim meniul clasic. Avem trei tipuri de pachete: Light, Light+ şi Premium. Variantele Light şi Light+ pot fi configurate în maximum trei zile şi acestea vor duce direct către un link pe site-ul clientului, unde poate fi oricând modificat meniul, poate fi disponibil în format PDF sau orice alt format”, spune Szabolcs Dolcsig.

Concret, clientul nu mai răsfoieşte un meniu clasic pe care îl primeşte atunci când îşi ocupă masa, ci, folosind un cod QR, poate accesa oferta de mâncare şi băuturi de pe propriul telefon, accesând aşadar un meniu contactless.

„Ne-am propus să oferim o alternativă la meniurile clasice, nu dorim să înlocuim chelnerii. Avem discuţii cu restaurante, unele foarte mici, cu doar trei-patru mese, până la grupuri foarte mari din Cluj sau Bucureşti, cu peste zece restaurante în portofoliu. Am creat pachetele în aşa fel încât oricine, indiferent de mărimea businessului, să poată găsi ceea ce i se potriveşte.”

Citiţi mai multe pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO