Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Britanicii de la Travelport: Agenţiile de turism îşi pot implementa propriul asistent de călătorie cu 800 euro/lună

Compania britanică Travelport, specializată în furnizarea de soluţii tehnologice pentru industria de turism, a dezvoltat o aplicaţie ce funcţionează asemenea unui asistent virtual de călătorii pe care o agenţie de turism o poate implementa la un cost de 800 de euro pe lună.

Aplicaţia, numită generic Trip Assist, poate fi personalizată pentru fiecare agenţie de turism în parte. În prezent, aceasta este folosită deja de agenţii din 180 de ţări, iar în România compania britanică are ca ţintă încheierea a cinci contracte până la finalului anului viitor. Aplicaţia este deja în curs de implementare pentru câteva agenţii de turism care activează pe plan local.

„În România, apli­caţia va susţine consoli­darea busi­nessului local, fiind pusă la dispoziţie pentru a deservi clienţii pe care îi avem la mo­mentul actual“, a declarat Alina Ostahi, country manager în cadrul Travel­port pentru Româ­nia. La nivel global, compania britanică a avut anul trecut afaceri de 2,5 mld. dolari, din care 2,5 milioane dolari au fost generate de busi­nessul local.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Monitorul Partidelor Replica lui Cîţu pentru Orban
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.