Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Brio, platformă digitală pentru testare şi evaluare şcolară, se listează pe SeedBlink şi vrea să atragă o finanţare de 270.000 de euro pentru care cedează 9,09% din acţiuni

Start-up-ul Brio, platformă de teste digitale standardizate adresate elevilor din România, îşi continuă planurile de dezvoltare odată cu listarea pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din regiune, de unde speră să obţină o finanţare de 270.000 euro, compania acceptând supra-subscriere până la maximum 350.000 de euro, pentru care start-up-ul va ceda 9,09%, până la maximum 11,48% din acţiuni.

Evaluarea pre-investiţie a Brio este de 2,7 milioane euro, potrivit datelor transmise de reprezentanţii companiei.

Concret, Brio este o soluţie de tip SaaS (software as a service) de ultimă generaţie pentru testare si evaluare şcolară, avizată de Ministerul Educaţiei şi Cercetării. Aceasta este fundamentată pe analize ştiinţifice proprii şi pe cele mai noi teorii din ştiinţele educaţiei de la nivel internaţional. Start-up-ul îşi propune să monitorizeze şi să îmbunătăţească atât performanţele şcolare ale elevilor din clasele I-XII, cât şi încrederea părinţilor şi a profesorilor, generând, în acelaşi timp, o îmbunătăţire vizibilă a întregului sistem de educaţie al României.  

“Brio vizează implementarea în masă, la nivel naţional, bazându-se pe faptul că oferă un produs digital uşor de folosit, care a trecut deja testul utilizatorilor, înregistrând o foarte bună rată de adoptare socială  în timpul perioadei de lockdown. În perioada martie - august 2020, 18.000 de elevi şi-au testat cunoştinţele prin intermediul a peste 67.000 de teste, iar 260 de şcoli au ales Brio ca instrument de evaluare”, transmit oficialii Brio .

Motorul de testare al produsului, creat de o echipă de experţi internaţionali în testare şi psihometrie, face ca platforma să fie aplicabilă şi pentru pieţele internaţionale, în special pentru marea piaţă regională a Comunităţii Europene.

„Prin intermediul SeedBlink putem susţine dezvoltarea unui proiect de business cu impact social major - BRIO - al cărui instrument digital va contribui la îmbunătăţirea performanţelor învăţământului românesc. Apreciem ambiţia echipei din spate de a scala ulterior platforma de testare la nivel european", spune Andrei Dudoiu, Co-Founder & CEO SeedBlink.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.