Business Hi-Tech

Brandul de îngheţată artizanală italiană La Romana, adus în România de retailerul telecom Arsis, a deschis prima gelaterie în Bucureşti, după investiţii de 350.000 euro

Brandul de îngheţată artizanală italiană La Romana,...

Autor: Roxana Rosu

22.09.2020, 14:52 1122

Brandul de îngheţată artizanală italiană La Romana, adus în România de retailerul telecom Arsis, începe să se extinde în regim de franciză, prima gelaterie fiind deschisă în AFI Cotroceni.

La Romana are o tradiţie de peste 70 de ani pe piaţa italiană.

Investiţia pentru prima locaţie deschisă în România a fost de aproximativ 350.000 euro, dintre care 240.000 euro au fost investiţi în echipamente.

Pe termen mediu şi lung, Arsis vrea să obţină exclusivitate în România şi să extindă reţeaua, atât în Bucureşti, cât şi în provincie.

”Apetitul clienţilor români pentru gelaterie artizanală este din ce în ce mai mare, astfel că decizia de a investi în acest business a fost una dictată de piaţă. De altfel, deschiderea unei gelaterii artizanale este o idee mai veche, dar care aştepta momentul oportun pentru implementare. Am ales să investesc în franciza La Romana, în primul rând pentru gust. Am călătorit în Italia de mai multe ori pentru a degusta şi vizita diverse gelaterii, iar gustul şi diversitatea sortimentelor La Romana m-au impresionat şi m-au convins”, spune Radu Mirea, acţionar majoritar ARSIS Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO