Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Black Friday 2019. Probleme la procesarea plăţilor cu cardul: eMAG nu reuşeşte să le ia clienţilor banii din conturi. Bâlbe în call-center

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, întâmpină probleme în această dimineaţă în a le lua clienţilor banii din conturi pentru comenzile de Black Friday, eveniment de shopping de la care compania aşteaptă astăzi venituri de 500 de milioane de lei.

“Foarte mulţi clienţi sună cu aceeaşi problemă. Aşteptaţi 2-3 ore pentru a reîncerca.. Probabil este o problemă de la procesatorul de plăţi”, este mesajul transmis clienţilor de operatorii din call-center chiar dacă în mesajele transmise automat de retailer clienţii sunt notificaţi că dacă nu fac plata în 60 de minute rezervarea produselor se anulează. “Reîncercaţi, dar nu de prea multe ori (…)”, spun reprezentanţii din call-centerul eMAG, care par a fi depăşiţi de problemă.

PayU, procesatorul de plăţi cu care lucrează eMAG, şi care face parte din acelaşi grup, nu a oferit momentan detalii despre aceste erori, care sunt raportate de mai mulţi clienţi pe reţelele sociale. “Vreau şi eu, ca tot românu, să-mi cumpăr o tigaie de Black Friday şi eMAG, PayU sau cine o fi nu vrea să-mi proceseze plata cu cardu. Cash is king?”, scrie unul dintre utilizatori pe Facebook.
 

Etichete: clienti,emag,plati

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.