Caută doar în titlu
LIVE: ZF Ecosistemul Marketplace: ​Ce oportunităţi de business oferă mediul online? O discuţie cu Călin Răzvan, fondator al Inter-line Company, care vinde produse electro-IT, home and deco şi fashion
Business Hi-Tech

Bitdefender: Vrem să ducem noţiunea de parteneriat la un alt nivel. Oferim pachete personalizate prin care să extindem colaborarea şi businessul cu partenerii noştri

Advertorial

Reţeaua de parteneri ai Bitdefender – unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa globală a soluţiilor de securitate IT  – a crescut exponenţial în ultimii ani, ajungând să numere la finalul anului trecut peste 20.000 de parteneri revânzători la nivel global care au permis ca tehnologiile companiei cu ADN românesc să ajungă în toate colţurile lumii.

Cum a reuşit însă Bitdefender să ajungă la acest nivel? Printr-un program creat special pentru parteneri prin intermediul căruia le pune la dispoziţie un pachet întreg de instrumente, atât pe zona tehnică, cât şi pe cea de vânzări, care să le permită să se dezvolte şi să îşi crească businessul pe piaţa de securitate cibernetică.

„Indiferent de dimensiunea partenerului, oferim programe şi resurse pentru a împărtăşi împreună angajamentul în a livra excelenţă în securitate. Accesul în sisteme, utilizarea şi adoptarea acestor instrumente în concordanţă cu strategia de dezvoltare a partenerului a amplificat impactul şi capacitatea de a-şi dezvolta cu succes afacerea alături de noi. Primul pas este înregistrarea în programul de Parteneriat - Bitdefender Partner Advantage Network”, a declarat Ion Georgescu, Distribution Operations Manager în cadrul Bitdefender pentru România şi Moldova.

„Provocările din mediul de business şi această transformare digitală accelerată ne-au făcut să înţelegem că este nevoie de mai mult - este nevoie să fim mai aproape de parteneri, să înţelegem modelul lor de business şi să le propunem o abordare unică. Unul din diferenţiatorii noştri faţă de alţi furnizori de securitate constă în faptul că propunem direcţii noi de dezvoltare, produse şi soluţii care să le completeze şi să le consolideze acestora portofoliul actual. Credem în noţiunea de parteneriat şi încercăm să îl ducem nu numai în zona "one on one", dar şi să lărgim aria de colaborare la nivelul unei comunităţi de profesionişti care să colaboreze şi să obţină succesul împreună cu noi. Aceştia nu vând doar soluţii din zona de securitate IT, ci şi integrează diverse tehnologii şi este necesar ca noi, Bitdefender, să aducem valoare adăugată prin integrarea soluţiilor noastre de securitate. Aşadar, trebuie să fim şi mai exigenţi cu noi înşine şi să oferim stardarde înalte în a livra servicii de top, în a propune tehnologii avansate de securitate şi, bineînteles, în a inova şi excela în zona programelor de parteneriat”, a mai declarat Georgescu.

El a adăugat că în ultimii cinci ani, Bitdefender a reuşit să crească numărul de parteneri de aproximativ 5-6 ori, în condiţiile în care de când compania a definit programul de parteneri l-a îmbunătăţit constant cu ajutorul feedback-ului venit de la colaboratori. Astfel, doar în România, Bitdefender are câteva sute de companii înrolate în programul de parteneri.

Mai exact, Bitdefender analizează businessul partenerului astfel încât să se poată integra în portofoliul său de soluţii IT şi în strategia lui de afaceri, punând accent pe zona de securitate cibernetică. Practic, Bitdefender se poate integra şi în portofoliul companiilor certificate pe o anumită nişă IT, conlucrând cu alţi vendori de tehnologie, fie că este vorba de zona de servere, stocare, cloud, virtualizare sau aplicaţii.

„Am reuşit astfel să ne integrăm în diferite infrastructuri - mici, medii sau mari, cu ajutorul partenerilor. Protecţia datelor în cadrul unei companii devine un element critic. A fi partener strategic reprezintă pentru noi acea provocare în a reacţiona şi răspunde eficient tocmai în momentele critice când e cea mai mare nevoie de noi”, a punctat Ion Georgescu.

Ce le oferă însă mai exact Bitdefender companiilor în programul de parteneriat pentru fidelizare?

„În programul de parteneri ne reinventăm constant pentru că vorbim despre locul în care partenerii existenţi sau cei care vor să devină parteneri împărtăşesc o experienţă proprie vor avea parte de acces şi support Bitdefender 24/7. Punem la dispoziţie patru piloni foarte importanţi - transparenţă, acces la tehnologia numărul unu din punct de vedere al securităţii cibernetice, educaţie prin academia Bitdefender şi, nu în ultimul rând, profitabilitate”, a menţionat managerul Bitdefender.

„La capitolul transparenţă, lucrăm pe un model de business desfăşurat integral prin reţeaua de parteneri reselleri, elementul fundamental al dezvoltării noastre. E vorba despre cei cinci distribuitori din România şi Moldova – Network One Distribution, Logicom Information Technology Distribution, IT Smart Distribution, ALEF Distribution RO şi, respectiv, ICS Reliable Solutions Distributor – dar şi despre comunitatea de parteneri strategici distribuiţi teritorial: marii integratori de sistem, service provideri, parteneri tradiţionali din zona de ICT sau parteneri de tip MSP.”

Partenerii Bitdefender au acces la un pachet întreg de instrumente - Starter Pack - cu acces la toate materialele relevante despre brand, soluţiile noastre, beneficiile programului şi experimentează cât de uşor este să interacţionezi în portal: oferte comerciale, acces la înregistrarea de oportunităţi noi pentru client, configurator de soluţii Bitdefender, acces la resurse de marketing, instruire continuă în materie de vânzări şi tehnic. Totodată, Bitdefender le oferă partenerilor acces la cele mai noi tehnologii în materie de securitate cibernetică, compania fiind unul dintre cei mai mai jucători pe această piaţă la nivel global ce oferă soluţii de prevenţie, detecţie şi răspuns la incidente de securitate IT.

Ca atare, partenerii Bitdefender au acces la training-uri specializate pentru echipele tehnice, dar şi pentru echipele de vânzări, producătorul de soluţii de securitate IT având o academie dedicată pentru colaboratori care astfel se pot certifica şi pot obţine un anumit statut de partener autorizat şi certificat.

„Considerăm că prin educaţie, prin accesul la cursurile de certificare şi asistenţa continuă reuşim să dezvoltăm o comunitate de profesionişti care vor transmite către clientul final de ce este nevoie de securitate, cum să îi facem conştienţi de faptul că expunerea organizaţiiIor la atacuri cibernetice s-a extins considerabil şi cum atacurile au devenit din ce în ce mai persistente. Aşadar, e tot mai clar de ce companiile sunt nevoite să adopte şi să sporească regulile de securitate prin implementarea noilor tehnologii, fie că vorbim de zona de endpoint, de zona de servere, virtualizare, cloud, aplicaţii sau networking. Avem convingerea că cele mai multe au înţeles deja necesitatea de a implementa tehnologii de top pentru a-şi securiza businesul. Până la urmă, avem drept scop minimizarea suprafeţei de atac prin adoptarea diferitelor tipuri de soluţii de securitate”, a precizat el.

Un rol important în educarea partenerilor îl au şi distribuitorii Bitdefender care promovează instruirea prin organizarea de cursuri interactive de vânzări şi tehnice în regim online - de tipul Bitdefender Certification Days, Tech Tuesday - permiţând partenerilor să vândă şi să implementeze în mod eficient soluţiile de securitate Bitdefender.

În ceea ce priveşte profitabilitatea, Ion Georgescu a explicat că fiecare partener se diferenţiază prin statutul pe care îl atinge - fie că este vorba de un partener de tip bronze, silver sau gold – în funcţie de care primeşte un pachet corespunzător de beneficii. Avantajele şi cerinţele cresc pe măsură ce partenerii câştigă experienţă în vânzarea şi livrarea soluţiilor Bitdefender: “E vorba de preţuri tot mai competitive, de margini diferite, de recompensarea partenerilor care depun eforturi şi se implică activ în promovarea soluţiilor Bitdefender, de acces la o echipă dedicată. Discutăm întotdeauna cu partenerul despre strategia comună de dezvoltare, despre cum abordăm noi oportunităţi, cum putem împreună să aducem valoare adaugată fiecărui client şi ce putem face ca să îi câştigăm încrederea”.

În plus, Bitdefender alocă şi un buget dedicat pentru activităţile de marketing şi promovare a soluţiilor sale. Implicarea în aceste activităţi va genera cu siguranţă noi oportunităţi de business şi o recunoaştere a parteneriatului strategic.

Ca urmare a eforturilor depuse în dezvoltarea relaţiei cu partenerii, Bitdefender a crescut numărul acestora cu 21% la nivel global în cursul anului 2020.

„Am observat în pandemie unele dintre cele mai răsunătoare breşe din istorie. Transformarea digitală adusă de noua realitate e o oportunitate enormă pentru partenerii Bitdefender de a câştiga încrederea a cât mai mulţi clienţi folosind o soluţie de securitate de top care să îi ţină departe de asemenea incidente nedorite”, a declarat Denis Cassinerio, Regional Sales Director SEUR, în cadrul evenimentului online GravityZone Club, dedicat partenerilor Bitdefender.

Bitdefender este un lider recunoscut în domeniul securităţii IT, care oferă soluţii superioare de prevenţie, detecţie şi răspuns la incidente de securitate cibernetică. Milioane de sisteme folosite de oameni, companii şi instituţii guvernamentale sunt protejate de soluţiile companiei, ceea ce face Bitdefender cel mai de încredere expert în combaterea ameninţărilor informatice, în protejarea intimităţii şi datelor şi în consolidarea rezilienţei la atacuri. Ca urmare a investiţiilor susţinute în cercetare şi dezvoltare, laboratoarele Bitdefender descoperă 400 de noi ameninţări informatice în fiecare minut şi validează zilnic 30 de miliarde de interogări privind ameninţările. Compania a inovat constant în domenii precum antimalware, Internetul Lucrurilor, analiză comportamentală şi inteligenţă artificială, iar tehnologiile Bitdefender sunt licenţiate către peste 150 dintre cele mai cunoscute branduri de securitate din lume. Fondată în 2001, compania Bitdefender are clienţi în 170 de ţări şi birouri pe toate continentele.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.