Business Hi-Tech

Asociaţia Română a Magazinelor Online: Piaţa comerţului electronic ajunge la 3,9 mld. euro în 2018, plus 40%. La finalul acestui an vor fi în total peste 14.000 de magazine online în România

Florinel Chiş, preşedintele ARMO: În acest moment segmentul electro-IT domină piaţa online din România, însă segmentul de fashion creşte foarte puternic. Estimez că în 2020 acesta va trece pe primul loc

Florinel Chiş, preşedintele ARMO: În acest moment segmentul electro-IT domină piaţa online din România, însă segmentul de fashion creşte foarte puternic. Estimez că în 2020 acesta va trece pe primul loc

Autor: Ioana Nita

08.05.2018, 00:07 1295

Valoarea totală a vân­zărilor online din România este esti­mată să ajungă anul acesta la 3,9 miliarde euro, în creştere cu 40% faţă de 2017, când piaţa locală de comerţ electronic s-a situat la 2,8 miliarde euro, potrivit estimărilor Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). În prezent, segmentul care generează cele mai multe vânzări în mediul online este retailul electro-IT, urmat de fashion şi home & deco/garden.

„Anul acesta piaţa locală de comerţ va înregistra o creştere de circa 40%, urmând să ajungă astfel la 3,92 miliarde euro. În acest moment segmentul electro-IT domină piaţa online din România, însă segmentul de fashion creşte foarte puternic. Estimez că în 2020 acesta va trece pe primul loc”, a declarat Florinel Chiş, preşedintele ARMO. El a adăugat că la finalul acestui an vor fi în total peste 14.000 de magazine online în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO