Business Hi-Tech

ARMO şi-a revizuit estimarea de creştere pentru piaţa locală de comerţ electronic: Valoarea vânzărilor online va ajunge la 3,6 mld. euro la final de an, plus 30%

Florinel Chiş, director executiv al ARMO: Magazinele online din România investesc în adaptarea pentru dispozitivele mobile. În prezent aproape 60% din comenzile online sunt realizate de pe mobil.

Florinel Chiş, director executiv al ARMO: Magazinele online din România investesc în adaptarea pentru dispozitivele mobile. În prezent aproape 60% din comenzile online sunt realizate de pe mobil.

Autor: Ioana Nita

24.10.2018, 00:07 189

♦ Peste 8 milioane de români au cumpărat până acum cel puţin o dată în viaţă un produs/serviciu online.

Piaţa de comerţ electronic din România se va situa anul acesta la 3,6 miliarde euro, în creştere cu 30% faţă de 2017, însă la un nivel uşor mai redus faţă de esti­marea iniţială a Asociaţiei Române a Maga­zinelor Online (ARMO) – 3,9 miliarde euro.

„Estimarea iniţială a avut în vedere o creştere economică mai mare şi implicit o creştere a consumului, însă nu s-au derulat anumite acţiuni de majorare a salariilor şi au fost şi probleme de disponibilitate a unor pro­duse pentru piaţa locală - a fost greu de adus stocuri din anumite categorii de pro­duse în România, cum ar fi categoria elec­tro­casnicelor «albe» (frigidere, maşini de spălat etc.)”, a declarat pentru ZF Florinel Chiş, director executiv al ARMO şi Chief Techno­logy Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO