Business Hi-Tech

Aproape un sfert dintre români nu mai cumpără un produs după ce văd prea multe reclame online

Aproape un sfert dintre români nu mai cumpără un...

Autor: Bianca Dorobanţu

03.03.2017, 00:01 555

Peste două treimi dintre români (70%) cred că sunt prea multe reclame în mediul online, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions, care oferă servicii integrate de marketing.

Totodată, 75% dintre români cred că reclamele din online sunt repetitive, în timp ce 59% le consideră plictisitoare.  

Majoritatea românilor, 67%, spun că evită astfel de reclame, iar atunci când acestea devin prea agresive, 24% dintre ei spun că încetează să mai cumpere produsul/serviciul respectiv, iar 20% indică marca drept un exemplu prost.

Abundenţa reclamelor din online a determinat, în 2017, mai mulţi români să instaleze  programe de tip Adblock în comparaţie cu anul trecut (32% faţă de 19% în 2016).

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO