Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Apple explică ce a însemnat de fapt crearea şi dezvoltarea 3D Touch

Apple a făcut multe schimbări în ultima perioadă, însă ideea din spatele companiei a rămas aceeaşi: găseşte ceva complicat şi urât şi fă-l frumos şi uşor de folosit.

Dacă frumuseţea este relativă, noile vârfuri de lance ale companiei fiind într-o carcasă de aluminiu, folosinţa evoluează constant. Cu numai câteva zile înaintea mutl aşteptatului eveniment Apple, focusul nu era numai pe noua versiune de Apple TV sau pe iPad, care se numeşte 3D Touch, şi face totul mult mai uşor pentru utilizatori.

”Aceasta este ceea ce galvanizează eforturile noastre în companie. 3D Touch este ceva pe care ne-am focusat de mulţi, mulţi ani”, a declarat Jony Ive.  

”Dorim ca produsele noastre să fie inevitabile”

Vicepreşedintele pe marketing al Apple, Phil Schiller, crede că 3D Touch este o un progress imens, însă designerii nu sunt încă convinşi că noul feature este atât de evident deocamdată.

Apple a avut pe mână resurse fără precedent pentru noile upgrade-uri şi implicit pentru dezvoltarea 3D Touch: 200 de miliarde de dolari.  

Un executiv de la Apple explică cum funcţionează unele dintre provocările şi funcţionalităţile de bază ale 3D Touch: ”Totul porneşte de la ideea că la un dispozitiv atât de subţire, vrei să detectezi forţa. Dar vrei să o simţi instant, ca şi când ai vrea să citeşti mintea cuiva. Şi totuşi ai un utilizator care îşi poate folosi degetul şi poate avea anumite stări atunci. Aceste lucruri nu afectează intenţia de a umbla pe telefon, dar totuşi au un impact asupra ceea ce percepe senzorul dispozitivului. Sunt extreme de multe dificultăţi de natură tehnică care au stat în calea dezvoltării 3D Touch. Spre exemplu, gravitaţia, care diferă în funcţie de modul în care ţii şi întorci telefonul. Dacă nu reuşeşti să programezi perfect fiecare parte, atât de hardware cât şi de software, nimic nu va funcţiona”.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.