Prin intermediul RidersOn aceştia au acces de pe smartphone la sarcini pe care să le realizeze pentru o companie - spre exemplu verificarea preţului unui produs într-un anumit magazin.
„Un număr ridicat de utilizatori (rideri) ne asigură o viteză mai mare de execuţie şi o mai bună acoperire a locaţiilor vizate de companii. De la momentul definirii sarcinilor către rideri până când informaţia este centralizată şi se află în posesia companiilor care au în derulare campanii sau activări în magazine pot trece doar câteva ore. Odată îndeplinită sarcina, compania solicitantă primeşte toate datele în timp real în platforma online şi le poate evalua din punct de vedere calitativ“, a declarat Maria Voloh, director de marketing al RidersOn.
Până acum, prin intermediul platformei RidersOn s-au livrat peste 11.000 de seturi de date valide pentru mari companii din domeniul bunurilor de larg consum, retail sau servicii. Platforma RidersOn permite companiilor să configureze sarcinile („task-urile“), definind un set de instrucţiuni, locurile vizate şi recompensa oferită pentru fiecare chestionar completat integral şi în mod corect. Remuneraţia primită de utilizatori pentru îndeplinirea sarcinilor porneşte de la 1 euro pentru furnizarea unui set de date complet şi corect, putând ajunge şi până la câteva sute de euro.
Reţeaua actuală de utilizatori ai RidersOn asigură o acoperire naţională, ceea ce le oferă companiilor posibilitatea de a obţine informaţii din orice colţ al ţării şi de a face verificări în teritoriu într-un timp foarte scurt.
Aplicaţia RidersOn este disponibilă gratuit în Google Play şi AppStore pentru posesorii de smartphone cu vârstă peste 18 ani.