♦ Pe segmentul de smartphone-uri, spune Fang, compania se redresează şi va reveni în topuri.
România are una dintre cele mai ridicate rate de creştere din regiune pentru segmentul de gadgeturi purtabile - precum ceasurile şi brăţările smart, dar este în continuare o piaţă bună, cu potenţial, şi pe segmente tradiţionale precum cel de PC-uri, tablete şi smartphone-uri, spune Andy Fang, noul country manager al Huawei Consumer Business Group, divizia responsabilă de comercializarea gadgeturilor Huawei în România, în primul său interviu de la sosirea în Bucureşti.
Vrem să ajungem la noi categorii de clienţi din România şi sper că ne vom menţine în primele trei ţări din regiunea noastră. Suntem aproape de Turcia şi Polonia, ţări care au o populaţie mai mare decât România. Avem însă potenţial, şi avem şi o echipă foarte bună aici“, a spus într-un interviu exclusiv cu ZF Andy Fang, care a venit în România din Polonia, ţara de unde Huawei îşi coordonează afacerile regionale.