Business Hi-Tech

Andreas Elsner, Telekom: Dacă identificăm produse care generează pierderi, vom mări preţurile din nou, nu suntem aici să pierdem bani

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicaţii, care a mărit în ultimele 12 luni de 3 ori tarifele, nu va ezita să apeleze la noi scumpiri dacă va identifica produse sau servicii care generează pierderi pentru companie.

„Cu siguranţă în unele nişe nu vrem să pierdem  bani, şi dacă identificăm un segment unde pierdem bani, vom creşte preţurile. Nu suntem aici să pierdem bani ci să rămânem, pentru că vrem să supravieţuim, să fim profitabili”, a declarat Andreas Elsner, director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul Telekom România, în cadrul unei conferinţe de presă. El a insistat însă că grupul nu mai are în acest moment în plan nicio scumpire care să afecteze întreaga bază de clienţi. „Dacă nu există vreo surpriză majoră sau dacă guvernul decide să introducă vreo taxă neaşteptată nu văd pe radar nicio nouă majorare de preţuri în 2020 care să fie aplicabilă pentru toată baza de clienţi.”

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.