Business Hi-Tech

Andreas Elsner, Telekom: Dacă identificăm produse care generează pierderi, vom mări preţurile din nou, nu suntem aici să pierdem bani

Andreas Elsner, director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul Telekom România

Andreas Elsner, director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

11.02.2020, 00:07 1371

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicaţii, care a mărit în ultimele 12 luni de 3 ori tarifele, nu va ezita să apeleze la noi scumpiri dacă va identifica produse sau servicii care generează pierderi pentru companie.

„Cu siguranţă în unele nişe nu vrem să pierdem  bani, şi dacă identificăm un segment unde pierdem bani, vom creşte preţurile. Nu suntem aici să pierdem bani ci să rămânem, pentru că vrem să supravieţuim, să fim profitabili”, a declarat Andreas Elsner, director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul Telekom România, în cadrul unei conferinţe de presă. El a insistat însă că grupul nu mai are în acest moment în plan nicio scumpire care să afecteze întreaga bază de clienţi. „Dacă nu există vreo surpriză majoră sau dacă guvernul decide să introducă vreo taxă neaşteptată nu văd pe radar nicio nouă majorare de preţuri în 2020 care să fie aplicabilă pentru toată baza de clienţi.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO