Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, are un plan strategic, în trei etape, programate până în primăvara anului 2020, de a „zgudui“ industria pentru a ajunge la o cotă de 25% pe piaţa de telefonie mobilă, poziţie care să permită grupului să se extindă apoi şi pe segmentele de televiziune şi net fix.
Prima mutare din acest plan agresiv de creştere o reprezintă lansarea unui produs care „creează o nouă categorie în piaţă“, după cum spune austriacul Andreas Elsner, care de la preluarea mandatului de director comercial pe sgmentul consumer în toamna anului trecut, a dat un nou suflu politicii comerciale a grupului. Produsul „revoluţionar“, după cum îl descrie Elsner, este o cartelă sim cu apeluri şi net nelimitat naţional, la un tarif extrem de agresiv de 29,9 lei cu tot cu TVA, care poate fi utilizată şi ca o cartelă preplătită, care poate fi încărcată lunar, dar poate fi transformată şi în abonament, cu acelaşi tarif, dar fără o perioadă contractuală minimă. Dincolo de tariful agresiv, Elsner speră că produsul va avea succes şi pentru că Telekom a făcut schimbări în alte două zone cheie: disponibilitatea cartelei şi modul de migrare la abonament, pentru clienţii care îşi doresc acest lucru. „Dacă vrem să creştem ca un rechin, avem nevoie de dinţi cu care să muşcăm din piaţă“ descrie Elsner noul produs.