Business Hi-Tech

Andrea Rossini, fostul director comercial consumer al Vodafone. Nu ne-a lipsit fixul în ultimii 5 ani, am urcat pe cel mai mare val din piaţă: datele mobile

Andrea Rossini, director comercial pe segmentul consumer al Vodafone România în perioada 2013-2018: În România, ca şi în alte ţări, adevăratul echipament conectat la internet pentru utilizatori este smartphone-ul nu PC-ul.

Andrea Rossini, director comercial pe segmentul consumer al Vodafone România în perioada 2013-2018: În România, ca şi în alte ţări, adevăratul echipament conectat la internet pentru utilizatori este smartphone-ul nu PC-ul.

Autor: Adrian Seceleanu

23.03.2018, 00:07 735

♦ În subsidiar, Vodafone a lucrat şi la infrastructura de fibră optică şi la capabilităţile de IT, astfel că are fundaţia pentru a intra în viitor în lupta pe pachete fix-mobil. De la mai puţin de 2 milioane de clienţi cu smartphone, Vodafone are acum aproape 7 milioane din 9.

Decizia Vodafone de a nu lansa teste cu pachete fix-mobil, aşa cum au făcut alţi jucători, i-a permis companiei să joace pe terenul pe care este „cea mai puternică“ şi să urce în ultimii 5 ani pe „cel mai mare val“ de creştere de pe piaţă - serviciile de internet mobil, a căror explozie a tras în sus întreaga industrie şi care a ajutat subsidiara grupului britanic de comunicaţii să crească an de an.

„Nu aş spune că a fost dificil să nu avem pachete fix-mobil, pentru că am jucat pe tere­nul unde noi suntem puternici. Principala sur­să de creştere la nivel de industrie a fost internetul pe segmentul de telefonie mobilă, adopţia datelor mobile în aceşti ani. Cred că în aceşti ani am fost sus pe cel mai mare val de pe piaţă“, a declarat într-un inter­viu pentru ZF italianul Andrea Rossini, care a condus timp de 5 ani, până la finele lunii februarie, divizia comercială consumer a celui de-al doilea jucător de pe piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO