Decizia Vodafone de a nu lansa teste cu pachete fix-mobil, aşa cum au făcut alţi jucători, i-a permis companiei să joace pe terenul pe care este „cea mai puternică“ şi să urce în ultimii 5 ani pe „cel mai mare val“ de creştere de pe piaţă - serviciile de internet mobil, a căror explozie a tras în sus întreaga industrie şi care a ajutat subsidiara grupului britanic de comunicaţii să crească an de an.
„Nu aş spune că a fost dificil să nu avem pachete fix-mobil, pentru că am jucat pe terenul unde noi suntem puternici. Principala sursă de creştere la nivel de industrie a fost internetul pe segmentul de telefonie mobilă, adopţia datelor mobile în aceşti ani. Cred că în aceşti ani am fost sus pe cel mai mare val de pe piaţă“, a declarat într-un interviu pentru ZF italianul Andrea Rossini, care a condus timp de 5 ani, până la finele lunii februarie, divizia comercială consumer a celui de-al doilea jucător de pe piaţă.