Business Hi-Tech

Americanii de la Adobe au ajuns la o echipă de 1.000 de angajaţi în România şi continuă recrutările. „Creşterea continuă în ceea ce priveşte numărul de angajaţi, formarea şi dezvoltarea echipei”

Americanii de la Adobe au ajuns la o echipă de 1.000 de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.01.2023, 11:23 979

Adobe România, subsidiara locală a gigantului american cu acelaşi nume, unul dintre cei mai mari producători de software din lume, prezentă pe piaţa naţională din 2006 - prin preluarea startup-ului local Interakt Online -, a ajuns în octombrie 2022 la o echipă de 1.000 de angajaţi, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Adobe România este cel mai mare centru Adobe din Europa axat pe dezvoltarea de produse software.

„Pe plan local, acordăm o mare importanţă satisfacţiei la locul de muncă, ţinem cont de nevoi şi provocări, măsurăm constant gradul de mulţumire al colegilor noştri. Iar nivelul salarial, pachetul de beneficii, oportunităţile de învăţare şi dezvoltare sunt elemente centrale în strategia noastră de atragerea a talentelor şi retenţia de personal”, a spus Cris Radu, Site Leader Adobe România şi Vice President of Engineering.

De asemenea, planurile reprezentanţilor subsidiarei locale vizează în continuare creşterea echipei.  

„Creşterea continuă în ceea ce priveşte numărul de angajaţi, formarea şi dezvoltarea echipei fiind o preocupare constantă pentru companie şi necesară pentru creşterea nivelului de performanţă.”

Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei, subsidiara locală a gigantului american caută să recruteze peste 20 de specialişti IT pentru biroul din Bucureşti, care să ocupe diverse funcţii, precum Software Development Engineer, Senior Java Software Engineer, 2023 Intern – C++ Software Engineer, 2023 Intern – Python Software Engineer, 2023 Intern – JavaScript Software Engineer sau Senior ERC Generalist.

„Pe lângă salariile competitive, angajaţii Adobe România primesc un pachet de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanţă sau acţiunile tranzacţionabile pe bursă, dar şi non-financiare precum beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală şi profesională, oportunitatea de a dezvolta produse inovative, experienţe inedite la birou, decont pentru echipamente  sau abonamente sportive, zile libere, discounts&perks, beneficii centrate pe wellbeing”, au mai transmis reprezentanţii Adobe România.

La nivel de grup, Adobe marchează 40 de ani de existenţă, fiind astfel una dintre cele mai longevive companii IT din istorie, cu o echipă de aproximativ 27.000 de angajaţi. Înfiinţată pe 3 decembrie 1982 de americanii John Warnock şi Chuck Geschke, Adobe a dvenit, de-a lungul anilor, un centru de excelenţă în inovaţie şi dezvoltare de produse software disruptive, conform aceleiaşi surse.

„Anul 2022 marchează, de altfel, al 22-lea an în care Adobe a fost inclusă în topul Fortune al celor mai atractive companii pentru care să lucrezi. (...) De-al lungul celor 40 de ani, Adobe a crescut constant achiziţionând companii de profil, inclusiv unele dintre cele mai puternice organizaţii concurente, cum ar fi Aldus, Macromedia, Omniture sau Magento.”

Adobe România a înregistrat la finalul lui 2021 afaceri de 278,7 mil. lei (57,2 mil. euro), în creştere cu aproape 18% faţă de anul precedent, potrivit informaţiilor publicate pe Ministerul de Finanţe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO