Business Hi-Tech

Americanii de la 2Checkout şi-au mutat toţi oamenii acasă şi fac şi angajările de la distanţă. Compania are deschise peste 20 de posturi pentru care va alege oamenii online, iar ei îşi vor începe lucrul în companie tot de acasă

Mădălina Teodorescu, vicepreşedinte resurse umane la 2Checkout: Înainte de situaţia generată de pandemia COVID-19, angajaţii puteau lucra de acasă o zi pe săptămână

Mădălina Teodorescu, vicepreşedinte resurse umane la 2Checkout: Înainte de situaţia generată de pandemia COVID-19, angajaţii puteau lucra de acasă o zi pe săptămână

Autor: Adrian Seceleanu

15.04.2020, 00:07 1208

2Checkout, furnizorul de soluţii de comerţ electronic înfiinţat în 2006 de antreprenorii locali Radu Georgescu şi Cristian Badea şi preluat în 2013 de fondul de investiţii american Francisco Partners, a trecut la lucrul la distanţă cu cele câteva sute de oameni pe care le are în Bucureşti, şi a început să facă şi recrutările de la distanţă pe fondul pandemiei de coronavirus.

„Echipa este funcţională la distanţă 100% încă din luna martie în birourile din toată lumea, inclusiv cel din Bucureşti, unde lucrează peste 350 de angajaţi. Compania are deschise, de asemenea, peste 20 de posturi şi continuă angajările exclusiv online. Posturile disponibile sunt pentru analişti anti-fraudă, programatori, administratori de baze de date, contabili sau specialişti HR. Compania va efectua nu numai toate interviurile exclusiv online, dar şi întreg procesul de angajare şi training, iar noii angajaţi vor lucra momentan de acasă, la fel ca întreaga echipă“, conform companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO