Business Hi-Tech

Amadeus: Mizăm pe cloud şi automatizare pentru a ajuta agenţiile să se adapteze unei pieţe de turism ghidate de like-urile de pe Instagram

Kitija Tigule, director Amadeus pentru Europa de Nord şi Centrală: Privind piaţa din România în general, constatăm că aceasta este în creştere, o creştere remarcabilă în comparaţie cu alte ţări din regiune

Kitija Tigule, director Amadeus pentru Europa de Nord şi Centrală: Privind piaţa din România în general, constatăm că aceasta este în creştere, o creştere remarcabilă în comparaţie cu alte ţări din regiune

Autor: Adrian Seceleanu

20.12.2019, 19:40 295
Aproape toate agenţiile de turism din România au migrat la platforma de cloud dezvoltată de grupul spaniol Amadeus, unul dintre cei mai mari furnizori globali de tehnologie şi de con­ţinut turistic (bilete de avion, rezervări de camere de hotel, servcii de transport etc.), care le permite să se dife­ren­ţieze de competiţie prin accesul la un pachet extins de oferte şi servicii.

„Când eşti implicat în industria de turism constaţi direct cât de importantă este implicarea tehno­lo­giilor, a platformelor utilizate. Unul dintre re­perele impor­tante este acela că 99,99% dintre agenţiile de tu­rism au migrat şi utilizează Amadeus Selling Platform Connect, platforma noastră de vânzări bazată pe un sistem des­chis bazat pe tehnologia cloud, deci este deja pregătit pentru a fi integrat în operaţiunile curente şi gestionare a re­zer­vărilor NDC“, a declarat într-un interviu pentru ZF Kitija Tigule, director Amadeus pentru Europa de Nord şi Centrală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO