Business Hi-Tech

Altex a avut vânzări în perioada de Black Friday de peste 464 mil. lei, cu 29% mai mult decât anul trecut

Altex a avut vânzări în perioada de Black Friday de...

Autor: Adrian Seceleanu

05.12.2016, 00:08 731

Altex România, cel mai mare retailer electro-IT din Ro­mânia, controlat de antre­prenorul Dan Ostahie, a înregistrat vânzări de 103 mil. euro (aproximativ 464,5 mil. lei), mai mari cu 28,75%% faţă de anul precedent, pe durata celor 35 de zile în care lanţul de magazine a desfăşurat propria campanie de Black Friday. Lanţul Altex & Media Galaxy a avut astfel şi în acest an o abordare diferită faţă de ceilalţi jucători din retailul elec­tro-IT, care au desfăşurat campaniile pro­mo­ţionale de vânzări timp de una până la două-trei zile. eMAG, spre exemplu, a des­făşurat campania doar o singură zi.

Reprezentanţii Altex susţin însă că strategia a dat rezultate, iar vânzările au cres­cut. „Clienţii îşi doresc tehnologie de ul­tim moment, care să răspundă ritmului de viaţă mai dinamic, iar Black Friday este o opor­tunitate prin care au acces la aceste teh­no­logii la preţuri mai mici. Am dezvoltat cel mai mare Black Friday pentru a le asigura o gamă cât mai extinsă şi un interval de timp mai mare, astfel încât să găsească mai uşor cele mai bune opţiuni şi să aibă suficient timp pentru a face o alegere raţională, care să le satisfacă cu adevărat ne­voile. Am reuşit să creăm valoare adăugată pentru client, iar acest lucru se oglindeşte în rezul­tatele atinse anul acesta“, a declarat Daniel Mirea, director retail în cadrul Altex România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO