Business Hi-Tech

Alexandru Jijian, manager regional, SAP Customer Experience: A scăzut foarte mult timpul de implementare a proiectelor pe piaţa locală

ZF Digital Summit `21

Alexandru Jijian, manager regional, SAP Customer...

Autor: Miruna Diaconu

11.11.2021, 17:53 123

Indiferent de soluţiile de digitalizare pe care le aleg companiile să le implementeze, fie că e vorba de soluţii ERP, de experienţă a consumatorului sau soluţii de marketing, timpul de implementare a acestora a scăzut pe piaţa locală, spune Alexandru Jijian - Manager Regional, SAP Customer Experience.

„Fie că vorbim de soluţii de experienţă a consumatorului, e-commerce, marketing, fie că vorbim de soluţii clasice de ERP, principala schimbare pe care am văzut-o în discuţiile pe care le-ma văzut în ultimele 18 luni, nu ţine neapărat de tehnologie şi software, nu mai avem discuţia – poate tehnologia să facă ceva? Principala întrebare este – cât de repede pot să ajung la rezultatul scontat? Din punctul acesta de vedere, am investit destul de masiv astfel încât să reducem time-to-market, ce ţine de discuţia iniţială până e în producţie ceva, cât şi costul”, spune Alexandru Jijian.

De asemenea, el precizează faptul că proiectele au un cost cu circa 20-30% mai mic. Anul acesta, SAP a înregistrat o creştere a afacerilor faţă de anul trecut, atât la nivel local, cât şi global.

„SAP are multiple linii de business, nu aş putea să identific o anumită linie care a performat faţă de cealaltă, la nivel de strategie am văzut o accelerare a cloudului extraordinar de puternică, e un semnal foarte bun cu cât forţa de muncă din domeniul ingineriei este din ce în ce mai greu de reţinut, inginerii români nu prea mai lucrează pe piaţa românească, lucrează pentru pieţe vestice şi aici pentru România a generat o nevoie suplimentară pentru cloud”, explică el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO