Business Hi-Tech

Agenţia MTH Digital: Numărul de utilizatori ai Instagram în România a ajuns la 3,6 milioane, iar bugetele de marketing sunt în creştere

♦ Femeile reprezintă 55% din audienţa din România, iar 75% din totalul utilizatorilor români ai reţelei de socializare au vârsta sub 35 de ani.

Companiile din România încep treptat să îşi crească bugetele de marketing alocate pentru promovarea pe reţeaua de socializare Instagram, axată pe conţinutul foto şi video, în condiţiile în care numărul utilizatorilor români este în creştere, astăzi situându-se la peste 3,6 milioane. Totodată, brandurile alocă un procent tot mai mare şi pentru publicitatea pe YouTube – platforma video deţinută de gigantul american Google.

„Dacă până acum Facebook şi Google Ads erau principalele canale de marketing online către care erau îndreptate bugetele de digital, Instagram Ads şi YouTube Ads au început să prindă teren anul trecut odată cu creşterea numărului de utilizatori activi ai Instagram şi Youtube“, a declarat Robert Dumitru, digital marketing coordonator în cadrul agenţiei locale MTH Digital.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.