Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Agenţia de marketing online Gun Media a încheiat 2018 cu 1,3 mil. lei, plus 40%

Agenţia de marketing online Gun Media, specializată în realizarea de campanii de performance – PPC (price per click), SEO (search engine optimization) şi social media, a înregistrat anul trecut o creştere anuală a afacerilor de 40%, ajungând astfel la 1,3 milioane lei (circa 280.000 de euro).

Avansul a fost generat de creşterea  numărului de clienţi, a volumului de campanii derulate şi a valorii bugetelor gestionate. Cele mai bune rezultate au fost generate de activitatea PPC, agenţia gestionând bugete de peste 1,25 milioane de euro.

Dintre aceştia, 1 milion de euro au fost direcţionaţi către campaniile Google Ads, iar aproximativ 250.000 de euro au mers în campanii Facebook Ads. Valoarea totală a bugetelor gestionate în 2018 a fost de aproximativ 1,3 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de 2017. Anul trecut, agenţia a reuşit să atragă mai mulţi clienţi, ajungând la un portofoliu de 85 de clienţi, în creştere tot cu 40% faţă de 2017. 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.