Business Hi-Tech

Agenţia de marketing online Gun Media a încheiat 2018 cu 1,3 mil. lei, plus 40%

Agenţia de marketing online Gun Media a încheiat 2018...

Autor: Ioana Nita

28.02.2019, 00:00 253

Agenţia de marketing online Gun Media, specializată în realizarea de campanii de performance – PPC (price per click), SEO (search engine optimization) şi social media, a înregistrat anul trecut o creştere anuală a afacerilor de 40%, ajungând astfel la 1,3 milioane lei (circa 280.000 de euro).

Avansul a fost generat de creşterea  numărului de clienţi, a volumului de campanii derulate şi a valorii bugetelor gestionate. Cele mai bune rezultate au fost generate de activitatea PPC, agenţia gestionând bugete de peste 1,25 milioane de euro.

Dintre aceştia, 1 milion de euro au fost direcţionaţi către campaniile Google Ads, iar aproximativ 250.000 de euro au mers în campanii Facebook Ads. Valoarea totală a bugetelor gestionate în 2018 a fost de aproximativ 1,3 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de 2017. Anul trecut, agenţia a reuşit să atragă mai mulţi clienţi, ajungând la un portofoliu de 85 de clienţi, în creştere tot cu 40% faţă de 2017. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO