Business Hi-Tech

Afacerile companiei româneşti Senior Software au crescut cu 42% în 2017, la peste 20,4 milioane de lei

Daniel Toma, directorul general şi acţionar majoritar în cadrul Senior Software: Sunt foarte multe investiţii în zona de producţie în partea centrală şi de vest a ţării, mai ales în domeniul auto. Nu avem niciun proiect cu statul. Instituţiile de stat vor termene de plată cât mai mari

Daniel Toma, directorul general şi acţionar majoritar în cadrul Senior Software: Sunt foarte multe investiţii în zona de producţie în partea centrală şi de vest a ţării, mai ales în domeniul auto. Nu avem niciun proiect cu statul. Instituţiile de stat vor termene de plată cât mai mari

Autor: Ioana Nita

07.02.2018, 00:04 698

Circa 80% din venituri sunt generate de proiectele în domeniile de producţie, distribuţie şi logistică. Printre clienţi se numără Porsche România, Sano Vita, Dacia Plant, Secom, Fares Trading, Delaco, Ocean Fish, Walmark România şi Romcarbon.

Senior Software, companie locală specializată în furnizarea de soluţii software de business, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20,4 milioane lei, în creştere cu 42% faţă de 2016, când afacerile s-au situate la 14,4 milioane lei. Avansul se bazează pe strategia adoptată în ultimii ani de companie – dezvoltarea unui portofoliu divers şi complet de soluţii software de business. Astfel, Senior Soft­ware, care a pornit în urmă cu 15 ani cu o soluţie proprie de management al resur­selor firmelor, ERP (Enterprise Resource Managament), a adăugat treptat în porto­foliu o serie de alte soluţii necesare pentru gestionarea diferitelor tipuri de afaceri.

„În prima fază am dezvoltat un ERP pentru care am dezvoltat o serie de module - salarizare, resurse umane, comerţ electronic, gestionarea relaţiei cu clienţii (CRM – Customer Relationship Management), automatizare a forţei de vânzare (SFA – Sales Force Automation), gestionarea procesului de producţie (MES - Manufacturing Execution Systems) şi aşa mai departe. Astfel, ne-am dat seama că putem să intrăm şi pe alte segmente de piaţă, nu doar pe cea a soluţiilor ERP. O soluţie de tip ERP se schimbă în circa 10-15 ani, dar noi am reuşit să lucrăm cu aceiaşi clienţi pe alte module şi soluţii integrate cu ERP. Acesta a fost secretul prin care am reuşit să înregistrăm o creştere a afacerilor de peste 40%”, a de­cla­rat pentru ZF Daniel Toma, directorul general şi acţionar majoritar în cadrul Se­nior Software. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO