Business Hi-Tech

300 de angajări la un call center în Sibiu

Autor: Razvan Craciun

22.05.2011, 23:42 2142

Furnizorul de servicii externalizate de tip call center ComputerGenerated Solutions (CGS) va extinde activitatea din România prindeschiderea unui centru în Sibiu în iunie, unde are deja birou,care va avea 300 de angajaţi.

Compania americană mai este prezent în România cu birouri şicentre şi în Bucureşti şi în Bra­şov. "Creşterea înregistrată înregiune validează strategia noas­tră de a avea în România un centrueuropean de dezvoltare", a declarat, în comunicat, directorulexecutiv al companiei Phil Friedman.

Centrul din Sibiu va asigura, la deschidere, 300 de noi locuride muncă, putând ajunge la 650, şi va asigura servicii de customercare, suport tehnic, help desk pentru companii, precum şi alt tipde servicii externalizate.

"CGS a înregistrat o creştere rapidă pe piaţa europeană şiconsideră că centrul din Sibiu va fi un hub strategic de extindereîn regiune", se mai arată în comunicat.

Compania are sediul central în New York şi va ajunge la 4.500 deangajaţi la sfârşitul acestui an în cele 20 centre din America deNord, Asia şi Europa.

Principalii competitori pe segmentul serviciilor externalizatedin România se numără Linea Directa Communication, XL World,Genpact, Competence Call Center şi Tech Team Akela.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO