Caută doar în titlu
Business Construct

Patru retaileri de bricolaj, cu afaceri cumulate de peste 12 mld. lei, au pus pe harta României şapte magazine de la începutul anului. Alte trei, în aşteptare

ANALIZĂ

♦ Premiera acestui an constă însă în faptul că, prin deschiderile anunţate, bricolajul a depăşit numărul deschiderilor de hipermarketuri din retailul alimentar, unde au fost bifate inaugurări doar de Kaufland (cu şase magazine noi) şi francezii de la Carrefour (două deschideri).

Şapte magazine noi cu materiale de construcţii, dintre care unul de tip outlet, au completat piaţa de bricolaj din România de la începutul anului 2020 până acum, arată datele centralizate de ZF. Alte trei magazine sunt anunţate de reţeaua Mam Bricolaj, care va folosi banii dintr-un plasament la bursă pentru a finanţa extinderea reţelei. Într-un an în care construcţiile şi retailul cu materiale de profil au fost printre puţinele sectoare care au continuat să funcţioneze, în vreme ce majoritatea economiei a suferit de pe urma pandemiei, retailerii din bricolaj au apăsat pedala de acceleraţie şi au mizat pe extindere.

Cele mai multe planuri erau lansate încă de anul trecut, însă faptul că acestea nu au fost puse „pe hold“ este un semnal bun pentru aceste sectoare. Cei patru retaileri care au investit în noi magazine au avut în 2019 o cifră de afaceri cumulată de circa 12,2 mld. lei (2,6 mld. euro).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.