Business Construct

Gianluca Martora, CEO magazinele Winmarkt România: Revenirea pe creştere este misiunea pentru 2021. Compania este prezentă pe piaţa imobiliară locală cu 14 centre comerciale şi o clădire de birouri

Gianluca Martora (39 de ani), CEO-ul Winmarkt Ro­mânia

Gianluca Martora (39 de ani), CEO-ul Winmarkt Ro­mânia

Autor: Cristina Roşca

10.03.2021, 09:00 134

Proprietarul centrelor comerciale Winmarkt şi-a bugetat pentru acest an revenirea pe creştere după ce pandemia a făcut ca 2020 să fie cel mai dificil an de business pentru grupul prezent în Italia şi România.

„Revenirea pe creştere este misiunea pentru 2021 şi focusul va fi pe câteva direcţii cheie: recuperarea gradului de ocupare pierdut în pandemie (cele câteva procente), consolidarea chiriaşilor strategici, vitali pentru activitatea grupului şi capitalizarea de noi oportunităţi - noi chiriaşi, noi dezvoltări în interiorul centrelor comerciale“, spune Gianluca Martora (39 de ani), CEO-ul Winmarkt Ro­mânia. Măsurile luate de autorităţi şi impactul acestora asupra economiei s-au văzut şi în gradul de ocupare al centrelor comerciale Winmarkt care a scăzut de la 97,6% la 94%. CEO-ul companiei spune că cifrele sunt în continuare foarte bune, dar se vede închiderea maga­zinelor de către unii chiriaşi afectaţi de pandemie.

Executivul Winmarkt adaugă că primele luni din acest an vor fi în continuare dificile pentru centrele comerciale care vor resimţi restricţiile impuse de autorităţi. „Şi compania noastră va fi afectată direct şi indirect de pandemie. Totuşi, implementarea unui plan de vaccinare eficient - care ar trebui să reducă semnificativ riscul şi numărul de îmbolnăviri - ar urma să ducă la ridicarea progresivă a restricţiilor. Astfel, ar trebui să urmeze o perioadă de revenire economică şi a consumului, începând cu semestrul secund.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO