Business Construct

Fabryo, crestere anuala de 20-30%

Fabryo, crestere anuala de 20-30%
28.02.2008, 14:24 21

Producatorul de lacuri si vopsele Fabryo, controlat de omul de afaceri Daniel Guzu si fondul de investitii Oresa Ventures, estimeaza pentru urmatorii trei ani o crestere medie de circa 20-30% a cifrei de afaceri, datorita cresterii pietei imobiliare si noii strategii de vanzare.
Compania, care a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 42 mil. euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent, va investi anul acesta in dezvoltarea retelei de show-room-uri, dupa ce a finalizat o investitie de 15 mil. euro in construirea unei unitati de productie in localitatea Popesti-Leordeni, langa Bucuresti.
"Din momentul in care am preluat conducerea companiei Fabryo prioritatea mea au fost vanzarile. Am stabilit o noua politica comerciala si am schimbat structura de vanzare in teritoriu, prin numirea a noua manageri regionali, care sa acorde un suport mai mare distribuitorilor", a declarat Aliz Kosza, noul CEO al Fabryo. In prezent, Fabryo are circa 37 de distribuitori.
In plus, Kosza intentioneaza sa extinda vanzarile pe segmentul business to business si urmeaza sa stabileasca intalniri cu firme de constructii pentru promovarea unor pachete speciale, care sa cuprinda mai multe materiale de constructii pentru realizarea unui termosistem.
Producatorul de lacuri si vopsele, infiintat in 1994 de omul de afaceri Daniel Guzu, a fost achizitionat in proportie de 49% in mai 2006 de catre fondul de investitii suedez Oresa Ventures, pentru circa 9 milioane de euro. Kosza va schimba pe termen mediu si lung si strategia de marketing, pentru care a inceput un studiu pentru a vedea ce impact au produsele Fabryo in piata.
"Vom schimba si strategia de marketing, pentru care am comandat un studiu aprofundat pe targeturile de consumatori (n.r.- consumatori casnici, meseriasi si companii de constructii) care sa ne arate care sunt marcile care ne aduc valoare adaugata", spune Kosza.
Pentru anul acesta, Fabryo si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri de circa 30% in euro, pana la 54 mil. euro, bazata pe cresterea consumului de lacuri si vopsele si pe noua strategie de vanzari. Kosza estimeaza astfel o majorare dubla fata de ritmul de crestere al pietei, estimat de compania de cercetare de piata MEMRB la 12-15%.
Cea mai cunoscuta marca a grupului este Savana, care a beneficiat anul trecut de o campanie puternica de promovare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO