Business Construct

Emanuel Toma, fondator Atlas Sport: Iniţiativa „un teren de sport la fiecare supermarket“ este realizabilă

Emanuel Toma, fondator Atlas Sport: Iniţiativa „un...

Autor: Răzvan Botea

18.12.2018, 00:07 210

Iniţiativa „un teren de sport la fiecare supermarket“ ar fi un demers extraordinar, din care toată lumea ar avea de câştigat, inclusiv supermarketurile care ar investi astfel în marketing, dar şi în dezvoltarea comunităţii locale.

 Acest lucru este realizabil, iar o primărie din vestul ţării a finalizat cu succes o astfel de înţelegere cu un hipermarket, a spus la ZF Live Emanuel Toma, fondator Atlas Sport, cel mai mare constructor de baze sportive din România.

Un român aloca 6 ore lunar sportului, iar media europeană este de 36 de ore pe lună pentru sport, iar o investiţie de 50.000 de euro pentru un teren de sport ar fi mică în comparaţie cu investiţia totală, spune Toma.

„Mi se pare o iniţiativă genială, noi am avut, din fericire, şansa să realizăm astfel de proiecte, poate cele mai multe. Am avut o situaţie particulară undeva în Vest unde au făcut un supermarket şi primăria le-a impus, pentru a avea diferite facilităţi, să realizeze un teren de sport pentru comunitate. Dar asta a fost o singură situaţie, unde primăria a pus presiune pe investitor să facă aşa ceva. Restul, unde au avut ei iniţiativă, dar acestea sunt puţin mai rare“, a spus Emanuel Toma.

Surse din piaţă spun că este vorba de hipermarketul Kaufland din Oradea.

Ziarul Financiar a lansat în 2018 Manifestul pentru Sport, o iniţiativă prin care la fiecare supermarket/hypermarket să se construiască un teren de sport.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO