Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt - trei branduri americane de mobilier de lux - sunt prezente într-un magazin de 2.000 de metri pătraţi amplasat în centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei.
Diana Şucu, soţia omului de afaceri Dan Şucu, estimează o creştere de 20% a businessului din domeniul mobilierului de lux pe care îl deţine, sub care vinde pe piaţa locală trei branduri de mobilier de lux - Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt -, toate amplasate în centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei.
Cele trei branduri de mobilier de lux au înregistrat anul trecut afaceri de 1,2 milioane de euro.
„Per total, 2018 a fost un an bun, chiar dacă se putea şi mai bine. Cifra de afaceri a fost de 1.200.000 euro. Iar pentru anul în curs ţinta mea este o creştere cu 20% a cifrei de afaceri şi am încredere că cele trei businessuri vor fi pe un trend ascendent, ca şi până acum“, a spus pentru ZF Diana Şucu.
În prezent, cele trei branduri de mobilă pot fi găsite în showroomul amplasat în complexul Băneasa Shopping City, care se întinde pe o suprafaţă de 2.000 mp şi în cadrul căruia lucrează o echipă de 13 salariaţi.
Diana Şucu povesteşte că a început businessul în domeniul mobilierului de lux în urmă cu şase ani, când a adus pe piaţa locală brandul Ethan Allen în încercarea de a acoperi un segment de piaţă neexploatat în România. „În urmă cu şase ani, când am adus în România Ethan Allen, pe piaţa autohtonă exista doar mobilier european, în general din Italia. Am urmărit să acopăr un segment lipsă: acela al mobilierului care îmbină frumosul şi utilul. Când spui calitate şi confort, America se detaşează clar.“
La câţiva ani distanţă, Diana Şucu a mizat pe alte două branduri americane - Caracole şi Bernhardt Interiors - care s-au dovedit a fi, de asemenea, pariuri câştigătoare, spune antreprenoarea. „Clienţii noştri au îndrăgit de la bun început aceste trei branduri. Au descoperit, de fapt, diferenţa între un mobilier lucrat pe bandă rulantă şi unul handmade, realizat de artizani cu experienţă şi destinat celor mai sofisticare gusturi.“
În ceea ce priveşte preferinţele clienţilor, Diana Şucu spune că nu poate face o clasificare exactă, deoarece fiecare dintre cele trei branduri răspunde unei categorii diferite de public.
„La Ethan Allen găsim mobilier clasic, elegant, iar recent gama a fost îmbogăţită cu piese în stil modern, relaxat. Caracole este targetat stilului glamour, cu mobilier inspirat de cele mai mari podiumuri de modă din lume. Iar Bernhardt se adresează cu predilecţie celor mai tineri dintre noi, propunându-ne un stil modern, pe alocuri cu accente industriale“, descrie antreprenoarea specificaţiile fiecărui brand american pe care îl comercializează pe piaţa locală.
Clienţii care trec pragul magazinului din Băneasa gestionat de Diana Şucu sunt persoane deja familiarizate cu brandurile grupului, atât români, cât şi străini (austrieci, olandezi, bulgari sau englezi).
„Clienţii noştri sunt relaxaţi din punct de vedere financiar, sunt orientaţi spre produse de calitate, sofisticate. În plus, apreciază raportul corect calitate-preţ pe care îl găsesc la noi în showroom. Mobilierul Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt este îndrăgit atât de români, cât şi de străini. Aceştia ne descoperă fie din online, fie sunt îndrumaţi către noi de centrala din America. De-a lungul timpului, am avut o colaborare de excepţie cu majoritatea clienţilor.“
Pentru anul în curs antreprenoarea nu are planuri de extindere, însă vrea să promoveze mai agresiv cele trei branduri pe piaţa locală şi să se concentreze pe perfecţionarea activităţii pe care o desfăşoară momentan în Capitală.
„În momentul de faţă dorim să ne facem cât mai cunoscuţi în ţară prin showroom-ul spaţios pe care îl avem în Băneasa Shoppping City din Bucureşti. Ne concentrăm pe o perfecţionare constantă, pentru a ajunge pe buzele tuturor prin produsele şi serviciile pe care le oferim. De exemplu, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor, am demarat un proiect extrem de atractiv şi util, care va fi gata în toamnă. Mai multe informaţii, la momentul lansării.“