Caută doar în titlu
Business Construct

Dedeman, cea mai mare afacere antreprenorială românească, se uită la cel mai fierbinte domeniu de investiţii după ce şi-a echipat 70% din reţea cu panouri solare: "Nu excludem investiţii de sine stătătoare". Panourile asigură până la 30% din consumul de energie al unui magazin

Dedeman, cea mai mare afacere antreprenorială locală, liderul pieţei de bricolaj din România, a finalizat echiparea a 38 de magazine cu panouri solare, dintr-o reţea naţională de 54 de unităţi.

„În prezent, 38 dintre magazinele Dedeman din ţară dispun de centrale electrice fotovoltaice funcţionale. Curentul electric produs prin intermediul acestora este destinat exclusiv autoconsumului, iar perioada de utilizare va fi de minimum 25 de ani. Investiţia totală a depăşit suma de 6 milioane de euro. Pe viitor, nu excludem nici investiţiile în proiecte de sine stătătoare“, au declarat reprezentanţii Dedeman.

Scăderea costurilor pentru tehnologia solară i-a determinat pe mulţi retaileri să folosească acoperişurile magazinelor pentru o nouă specie de investiţie, cea în producţia de energie verde. „Am făcut această investiţie cu gândul la viitor. Pe lângă aspectele de ordin financiar, am luat în calcul şi efectele benefice pe care generarea de energie verde le are asupra mediului înconjurător“, a spus Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.