Magazinele de decoraţiuni interioare Homelux, dezvoltate de omul de afaceri Omer Susli, au vânzări de un milion de euro lunar cumulat. Până acum, magazine sub acest brand există în Ploieşti şi Focşani, în decembrie urmând să fie deschis un al treilea în Bucureşti, în zona fostului centru comercial Prisma, lângă Hornbach.
„Va fi primul nostru magazin de dimensiune mai mică, de 1.500 de metri pătraţi, celelalte având câte 10.000 de metri pătraţi. Vrem să vedem cum va merge acest format“, spune Omer Susli.
Investiţia într-un magazin mic Homelux este de circa 1,5-2 milioane de euro, în vreme ce unul de dimensiuni mai mari presupune investiţii de aproximativ 15 milioane de euro. Deşi următorul magazin planificat se va afla lângă retailerul german de bricolaj Hornbach, Omer Susli spune că acesta nu va fi o competiţie, pentru că oferta de produse este diferită.