Grupul Kingfisher, care deţine magazinele de bricolaj Brico Dépôt, vrea să-şi dezvolte centrele de distribuţie de pe plan local în următoarea perioadă, ca parte a procesului de consolidare a poziţiei în România, după cum se arată în raportul grupului aferent anului financiar 2019/2020.
„În România, am încheiat procesul de rebranding al fostelor magazine Praktiker în Brico Dépôt şi am integrat gama de produse, sistemul IT şi birourile. Suprafaţa totală a spaţiilor a scăzut cu circa 7% în ultimul an, ca urmare a închiderii a trei magazine“, se arată în raport.
Reprezentanţii Kingfisher în România nu au răspuns solicitării ZF pentru a preciza care sunt cele trei magazine închise şi centrele de distribuţie pe care vor să le dezvolte. Anterior însă, după achiziţia Praktiker, Kingfisher a anunţat mai multe închideri de magazine, la Focşani, Bacău, Ploieşti, Arad, Braşov, Piteşti şi Voluntari. Astfel, reţeaua din România a ajuns să numere 35 de magazine.