Business Construct

Brico Dépôt a ajuns la o reţea de 34 de magazine după finalizarea integrării fostelor magazine Praktiker

Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România:

Practic, Praktiker este noul Brico Dépôt. Mai avem doar un magazin în curs de reamenajare, iar procesul se va finaliza curând. Am luat-o pas cu pas, procesul a durat şase luni şi peste 1.000 de oameni au fost implicaţi în  procesul de integrare

Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România: Practic, Praktiker este noul Brico Dépôt. Mai avem doar un magazin în curs de reamenajare, iar procesul se va finaliza curând. Am luat-o pas cu pas, procesul a durat şase luni şi peste 1.000 de oameni au fost implicaţi în procesul de integrare

Autor: Florentina Niţu

21.03.2019, 00:05 666

Afacerile cumulate ale firmelor Praktiker România şi Bricostore (firma care operează magazinele Brico Dépôt) au fost de 1,3 mld. lei în 2017.

Retailerul de bricolaj Brico Dépôt, din portofoliul grupului britanic Kingfisher, a intrat pe segmentul de piaţă dedicat mobilierului şi decoraţiunilor interioare din dorinţa de a-şi majora vânzările şi de a atrage un număr mai mare de clienţi în magazine.

„Pentru noile produse lansate în magazine de curând (mobilier şi decoraţiuni interioare – n. red.), deja vedem că există cerere şi credem că vor creşte şi veniturile datorită lor“, a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România. Ea a adăugat că peste 80% din gamă va fi acoperită în continuare de produsele de bricolaj.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO