Business Construct

Cum arată noile strategii ale proprietarilor de birouri pentru a atrage chiriaşi: săli de sport, restaurante şi cafenele sau sharing de trotinete. „Cu cât ai mai multe servicii pe care le poţi oferi, cu atât mai bine. Consider că acestea contribuie cu aproximativ 40% la renegocierea unui contract”

Cum arată noile strategii ale proprietarilor de birouri...

Autor: Bogdan Alecu

05.06.2018, 00:08 967

Anunţul cu privire la construirea a cel puţin două noi clădiri în Barbu Văcărescu de către Globalworth, expansiunea din zona Grozăveşti şi demararea birourilor din Expoziţiei alături de continuarea proiectelor din Dimitrie Pompeiu „încinge“ cursa dintre proprietarii de birouri, astfel încât aceştia regândesc mixul de chiriaşi şi oferta de servicii.

„Cafenelele şi restauan­tele fie sunt solicitate de chiriaşi în mod ex­pres, fie sunt un punct prin care dez­vol­tatorii vor să atragă vi­ito­rii chiriaşi. Orice faci­litate ofe­rită de o clădire de birouri sporeşte inte­resul poten­ţialilor chiriaşi, care la rân­dul lor sunt într-o competiţie acerbă de a atrage şi reţine cei mai buni anga­jaţi. În acest sens vedem un switch între cri­te­riile de alegere a unui spaţiu de bi­rouri, de la „location, location, lo­cation“ la „talent, talent, talent“, ex­plică Mădă­lina Marinescu, consultant la de­par­tamentul de birouri JLL România. Ea subliniază faptul că în gene­ral toate clădirile de birouri au spaţii alo­cate diferitelor facilităţi, care pot ajun­ge până la 10% din suprafaţa închiriabilă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO