Caută doar în titlu
Business Construct

Adela Smeu, Brico Dépôt România: Ne propunem să continuăm investiţiile în digitalizare. Mediul online a devenit noua proximitate

Retailerul de bricolaj Brico Dépôt România, deţinut de grupul britanic Kingfisher, spune că pandemia a adus câteva transformări substanţiale retailului şi în funcţie de acestea îşi „desenează“ acum planurile de investiţii.

„Una dintre direcţiile pe care le considerăm esenţiale în perioada următoare este accelerarea digitalizării. Aşa cum am văzut în 2020, soluţiile de e-commerce pot contribui decisiv la dezvoltarea oricărui business, cu precădere în retail, şi ne propunem să continuăm investiţiile în această direcţie. Vom continua să creştem capacitatea de a răspunde cererii din partea clienţilor noştri, atât prin reţeaua de magazine fizice, cât şi în mediul online, care din punctul nostru de vedere a devenit noua proximitate“, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

Retailerul de bricolaj Brico Dépôt România, deţinut de grupul britanic Kingfisher, a înregistrat o creştere de 17,4% a vânzărilor în termeni comparabili în noiembrie 2020 faţă de aceeaşi lună a anului precedent. În decembrie, avansul a fost de 12,5%. Chiar şi cu aceste rezultate pe plus însă, oficialii Brico Dépôt, cu 35 de magazine în România, spun că nu pot avansa previziuni despre piaţa bricolajului în 2021.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.