Burse - Fonduri mutuale

Dragos Damian, Terapia: Anul viitor vom lansa cate un produs nou pe saptamana

Dragos Damian, Terapia: Anul viitor vom lansa cate un produs nou pe saptamana

Dragos Damian, director general Terapia Ranbaxy

17.11.2006, 18:19 79

Strategia producatorului de medicamente Terapia Ranbaxy prevede in 2007 lansarea mai multor produse noi pe piata interna, cat si a principalelor marci pe pietele europene.
Conducerea companiei urmareste, de asemenea, consolidarea marcilor pe care le comercializeaza deja in Europa Centrala si de Est.
"Anul viitor vor fi lansate 52 de noi produse pe piata autohtona, 10 din acestea fiind produse intern, in timp ce restul vor fi aduse din India", a declarat Dragos Damian, noul director general al Terapia Ranbaxy. In ce priveste planurile de export ale Terapia Ranbaxy, directorul general spune ca acestea vor fi adaptate la specificul pietei din fiecare tara a Uniunii Europene.
Damian a anuntat totodata ca una dintre prioritatile companiei pe care o conduce va fi promovarea brandului Faringosept pe principalele piete ale Europei Occidentale. "Sper ca, in cel mult doi ani, sa putem gasi Faringosept inainte de a cobori pe partiile din Alpii francezi", spune Dragos Damian. Acesta considera ca Faringosept este unul dintre cele mai importante branduri romanesti.
Conducerea Terapia Ranbaxy estimeaza ca va lansa anul viitor mai multe produse, atat din categoria antibioticelor, a medicamentelor pentru sistemul respirator, cat si din categoria produselor naturiste, unele dintre acestea fiind deja comercializate de Ranbaxy pe piata mondiala. O alta prioritate pentru producatorul de medicamente sunt investitiile in ambalarea si promovarea produselor.
Ranbaxy, producatorul indian de medicamente care a achizitionat Terapia de la fondul de investitii Advent International, dupa o tranzactie estimata la 324 de milioane de dolari, a afirmat la preluarea companiei romanesti ca unul dintre atuurile principale ale Terapia il reprezinta aderarea Romaniei la Uniunea Europeana in 2007, firma clujeana urmand sa asigure partea de control al calitatii si avizare a produselor Ranbaxy ce vor fi comercializate pe piata comunitara.
"In acest moment, toate produsele noastre au avizarile necesare si corespund standardelor europene. Am facut investitii importante in centrul de verificare biologica din Cluj, unde avem in prezent 45 de angajati si consideram ca putem sa asiguram fluxul de control pentru toate produsele Terapia Ranbaxy", a mai spus Dragos Damian.
Oficialii Terapia Ranbaxy considera ca platformele de productie si vanzari din Romania sunt pregatite sa sustina vanzarile grupului in Europa. Conducerea companiei a anuntat ca estimeaza pentru acest an atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 110 milioane de dolari, in crestere cu 30 de milioane de dolari comparativ cu 2005.
Ranbaxy Laboratories Limited are clienti in 125 de tari si operatiuni in 49 de tari. Compania are, de asemenea, facilitati de productie in sapte state. Principalele companii farmaceutice concurente pe piata romaneasca sunt GlaxoSmithKline, Hoffman La Roche, Novartis, Sanofi-Aventis si Pfizer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO