Profitul firmei de curierat Delivery Solutions (simbol bursier SDAY), cunoscută sub marca SameDay, a scăzut cu 92% în trimestrul al doilea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compensând creşterea puternică a profitului din trimestrul I, când câştigul a fost aproape dublu comparativ cu anul 2014.
Compania de livrări a încheiat perioada aprilie-iunie cu profit de 9.700 lei la o cifră de afaceri de 1,8 mil. lei, aceasta fiind în creştere cu 8% faţă de trimestrul al doilea din 2014. Cumulat, pe primul semestru, afacerile Delivery Solutions au crescut cu 28%, la 4,4 milioane de lei, iar profitul a avansat cu 30%, la 487.500 lei, datorită în special evoluţiei bune din primul trimestru.
„Creşterea cifrei de afaceri a fost susţinută de dezvoltarea segmentului de livrări în aceeaşi zi concomitent cu majorarea volumului proiectelor cu livrare în regim mai puţin accelerat, adresat şi neadresat“, a arătat compania.
Volumul de colete expediate a crescut cu 33% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă din 2014, în special datorită unui avans rapid al trimiterilor poştale. Segmentul de livrări în aceeaşi zi, care dă numele mărcii sub care operează, a crescut cu 44% comparativ cu anul trecut, până la 32.000 de trimiteri.
Acţiunile SDAY, listate pe AeRO, au scăzut cu 0,6% în şedinţa de ieri pe fondul unui rulaj peste medie de 8.000 de lei.