Burse - Fonduri mutuale

Compania de tehnologie 2Performant, listată pe piaţa AeRO a BVB, îşi organizează activitatea în două divizii de business care vor fi conduse de Raluca Negrea şi Constantin Stanciu

Raluca Negrea şi Constantin Stanciu

Raluca Negrea şi Constantin Stanciu

Autor: Cristina Bellu

06.04.2021, 11:04 896

2Performant, companie de tehnologie listată pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunţă organizarea companiei în diviziile de business 2Performant România şi Bulgaria şi 2Performant Growth Unit.

Business Unit-ul România şi Bulgaria va fi condus de Raluca Negrea, Country Manager România şi Bulgaria 2Performant, şi vizează operaţiunile pentru pieţele validate pe care 2Performant este deja activă, iar  Growth Unit testează şi validează pieţe şi abordări noi în business pentru compania românească de tehnologie, atât pe pieţele externe, cât şi în ţară, şi este condus de Constantin Stanciu, care devine Growth Manager al companiei.

„Cred că această formulă de management este foarte potrivită pentru dezvoltarea companiei în următorii ani. Pe piaţa din România ne propunem să ne consolidăm poziţia de lider al industriei de marketing afiliat. În acelaşi timp, există multe oportunităţi noi atât pe piaţa locală, cât şi pe cea externă, astfel că alocăm cele mai bune resurse pentru iniţiativele de creştere ale 2Performant”, explică Dorin Boerescu, CEO şi acţionar semnificativ 2Performant.

Din poziţia de Country Manager România şi Bulgaria 2Performant, Raluca Negrea are ca obiectiv dezvoltarea companiei pe piaţa din România, acolo unde deţine poziţia de jucător principal pe segmentului marketing afiliat, dar şi susţinerea unui ritm constant de creştere.

Raluca Negrea a fondat şi a fost parteneră în multiple companii, cu arie de activitate în marketing şi tehnologie, a condus echipe mari şi a coordonat proiecte cross-country, având expertiză pe pieţele din Europa Centrală şi de Est. În 2010 a intrat în antreprenoriat, iar din 2015 lucrează cu 2Performant, luând parte la cele mai importante mişcări din business-ul companiei, precum migrarea către platforma 2Performant.com, şi listarea pe piaţa AeRO a BVB. Este licenţiată în ştiinţele comunicării, la Facultatea de Comunicare din cadrul Universităţii Bucureşti, şi are un MBA de la Maastricht School of Management (2013-2015).

Constantin Stanciu are o experienţă de 14 ani în business development şi antreprenoriat, timp în care a contribuit la creşterea mai multor companii din industriile de tech, marketing şi evenimente. Face parte din echipa 2Performant de peste doi ani, alăturându-se companiei în 2018 ca Business Development Manager pentru Divizia de Influencer Marketing şi devenind ulterior Business Development Director pentru ambele produse ale companiei: marketing afiliat şi influencer marketing. Din această poziţie, Constantin Stanciu a coordonat departamentul Client Service & Sales al 2Performant, care include echipele care oferă sprijin şi consultanţă utilizatorilor şi care generează vânzările în rândul clienţilor din platformă. Din aprilie, el devine Growth Manager şi va conduce segmentul de business dedicat testării şi identificării oportunităţilor de creştere pentru companie.

„Ne propunem să investim în creştere, să identificăm oportunităţi noi, aşa cum sunt, de exemplu, parteneriatele strategice cu jucători din regiune, menite să accelereze business-ul şi să aducă o creştere a veniturilor din pieţe externe pe termen mediu şi lung”, spune Constantin Stanciu, Growth Manager 2Performant.

Pe 22 martie, în cadrul primei AGA a 2Performant în calitate de companie listată la BVB, acţionarii au aprobat operaţiunea de majorare de capital cu 5 milioane lei, pentru iniţiative de creştere pe România şi în pieţe noi şi pentru o modalitate nouă de atribuire a conversiilor. Tot atunci a fost aprobat de către acţionari Consiliul de Administraţie al 2Performant, format din Anda Patzelt, Iulian Cîrciumaru şi Dorin Boerescu, acesta din urmă fiind ales Preşedinte CA.

2Performant este listată pe piaţa AeRO a BVB din decembrie 2020, în prezent are o capitalizare de peste 41 milioane de lei, iar valoarea companiei a înregistrat o creştere de 37% faţă de prima zi de tranzacţionare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO