Burse - Fonduri mutuale

Cemacon se laudă cu cel mai bun trimestru din istoria companiei dar a raportat pierderi de 4,5 mil. lei

Autor: Adrian Cojocar

15.11.2011, 18:54 231

Producătorul de cărămizi Cemacon Zalău (CEON) a raportat în trimestrul al treilea un avans de 54% la nivelul afacerilor, care au ajuns la 11,4 mil. lei (2,7 mil. euro), însă a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de 4,5 mil. lei (1,1 mil. euro). În acelaşi interval din 2010 compania avea un profit de 2,9 mil. lei.

"Printr-un efort consistent al echipei de vânzări, Cemacon a reuşit să transforme trimestrul III din 2011 în cel mai bun trimestru de vânzări din istoria companiei. Pe o piaţă a materialelor de zidarie care a scăzut, în medie, faţă de anul 2010, cu 18-20%, conform analizelor de piaţă disponbile, Cemacon are după primele 9 luni din 2011 vânzări cantitative cu 58% mai mari decât în 2010. Astfel cota de piaţă a Cemacon s-a dublat, consolidând poziţia de lider pe piaţa tradiţională a companiei", spune Liviu Stoleru, directorul general al Cemacon.

În trimestrul trei Cemacon a vândut un volum de cărămizi cu 91% mai ridicat decât în perioada iulie - septembrie din 2010.

"Dinamica negativă a preţului de vânzare influenţată de cerere şi de lupta concurenţială a erodat performanţa obţinută la vânzarea de cantităţi", a precizat conducerea Cemacon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO