Burse - Fonduri mutuale

Braiconf vrea să îi îmbrace pe americani şi pe alţi europeni cu cămăşile produse la Brăila

Dan Simionescu, directorul şi preşedintele Braiconf: Forţa de muncă este o problemă din ce în ce mai mare pe piaţa din România, inclusiv în industria textilă

Dan Simionescu, directorul şi preşedintele Braiconf: Forţa de muncă este o problemă din ce în ce mai mare pe piaţa din România, inclusiv în industria textilă

Autor: Ioana Matei, Liviu Popescu

17.01.2017, 00:05 846

Producătorul de textile Brai­conf Brăila (simbol bursier BRCR) in­ten­ţionează ca pe termen lung să intre cu businessul de retail pe pieţele din Europa şi SUA, cea mai mare eco­nomie la nivel mondial, spune direc­torul şi preşedintele companiei cu 33 mil. lei capitalizare Dan Simionescu.

„Pe termen mediu ne dorim să dez­voltăm businessul de retail al com­paniei la nivel naţional, iar pe termen lung dorim să intrăm cu Braiconf pe piaţa de retail din Europa şi Statele Unite“, a spus Simionescu într-un in­terviu pentru revista Business Ma­ga­zin. Întrebat care ar fi concret pieţele străine pe care ar vrea să se dezvolte, dar şi în ce perioadă a anului estimează că va face acest lucru, Simionescu a spus că îi este greu să spună o dată con­cretă, dar că este în discuţii avansate cu parteneri din Europa şi SUA.

Nu este însă clar dacă Braiconf va lucra în parteneriat cu distribuitori pentru a-şi vinde produsele sau îşi va deschide propriile magazine în afară, cea din urmă fiind o măsură dificilă având în vedere competiţia din străină­tate în sectorul textile. Spre com­pa­raţie, prin producţie de cămăşi pentru bi­rouri, Braiconf ar intra în competiţie cu magazine mari precum Zara, Mango sau Asos.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO